1402-01-17 22:31
347
0
84349
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان خبر داد

عقد قرارداد سرمایه‌گذاری ۲۴ هزار و ۴۲۶ میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی گلستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: این شرکت سال قبل ۲۴هزار و ۴۲۶ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با متقاضیان علاقمند قرارداد بسته است.

به گزارش گلستان ما، رضا شهمرادی گفت: پیش‌بینی این سرمایه‌گذاری با انجام ۱۲۶ قرارداد واگذاری زمین به مساحت ۴۴.۸ هکتار بوده است.

وی ادامه داد: در صورت تحقق این سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان پیش‌بینی ایجاد ۲ هزار و ۲۸۸ شغل پایدار برای جوانان جویای کار در منطقه می‌شود.

شهمرادی گفت: ایجاد یا توسعه زیرساخت‌های موردنیاز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از برنامه‌های مهم این شرکت بوده که در سال جاری هم با جدید نسبت به انجام آن اقدام خواهد شد.

وی ایجاد بخشی از خط انتقال برق شهرک هزار هکتاری اترک از نیروگاه سیکل ترکیبی علی‌آبادکتول از محل اعتبارات سفر دولت سیزدهم، توسعه تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی گنبدکاووس از محل اعتبارات سفر دولت سیزدهم، ایجاد خیابان کشی برای استقرار ۶۰ واحد کارگاهی در جوار شهرک صنعتی پنج‌پیکر شهرستان ترکمن، ایجاد خیابان‌کشی در ناحیه صنعتی مبلمان عطاآباد شهرستان آق‌قلا، تعیین تکلیف زمین‌های بلااستفاده و واحدهای راکد و عارضه‌یابی واحدهای تولیدی را از جمله برنامه‌های این شرکت در حمایت از سرمایه‌گذاری و رونق تولید در استان در سال جاری برشمرد.

مطابق گزارش مسوولان شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان، در این استان ۲۳ شهرک و ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی اترک با وسعت بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار برای سرمایه‌گذاری وجود دارد که تاکنون ۸۲۶ واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.

استان گلستان با یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت در شمال کشور قرار دارد و اقتصاد اصلی آن بر پایه کشاورزی بوده و سرمایه‌گذاری حوزه‌های خدمات و صنعت در رتبه‌های بعدی قرار دارد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.