1402-06-08 12:10
646
0
86289
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان گلستان:

صف پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری بانک مهر در گلستان به صفر رسید

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان گلستان گفت: هیچ متقاضی تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در نوبت بانک مهر ایران در گلستان نیست.

به گزارش گلستان ما؛ محسن عسکری در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: پشت نوبتی دریافت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در سطح استان گلستان نداریم.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان گلستان ادامه داد: بانک مرکزی تأکید داشته که وام فرزندآوری را تعیین و تکلیف کنیم و در تکالیف خود را در حوزه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری ۱۰۰ درصد محقق شده است.

عسکری ابراز داشت: در سال جاری گلستان یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال کارت خرید به مردم تحویل دادیم تا بتوانند با کارمزد چهار درصد از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی افزود: ۱۵۰ میلیون تومان بدون سپرده و بدون انتظار می‌توانند کالای موردنیاز خود را خریداری کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: بالاترین درصد رشد منابع بانکی را بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دارد و ۳۷ درصد اعتبارات پولی بانک‌های استان را در اختیار داریم.

این مقام مسئول ابراز داشت: در ایام اربعین نیز از موکب علی بن موسی‌الرضا (ع) حمایت کردیم و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات در این زمینه پرداخت شد.

عسکری تأکید کرد: هزینه آزادی ۲۲ زندانی جرائم غیرعمد را تقبل شدیم و هفت میلیارد ریال در این راستا به ستاد دیه واریز کردیم.

وی افزود: ۱۹ هزار و ۵۱۱ فقره تسهیلات در پنج ماه ابتدای سال باارزش ۱۳ هزار و ۶۷۴ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

این مقام مسئول افزود: تاکنون ۶۷ درصد از منابع بانکی را صرف تسهیلات کردیم.

عسکری ابراز داشت: یکی از سیاست‌های ما بانک‌داری دیجیتال است و از ابتدای سال تاکنون ۶ هزار و ۴۶۶ افتتاح حساب آنلاین داشتیم و ۶ هزار و ۳۵۰ فقره نیز تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.