1402-05-25 11:33
413
0
86099
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

گلستان رتبه دوم ارزیابی سامانه مبین وزارت تعاون

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: گلستان رتبه دوم ارزیابی سامانه مبین وزارت تعاون را کسب کرده است.

به گزارش گلستان ما؛ حسینعلی خواجه‌مظفری در قرارگاه خبری شهید همدانی از ثبت‌نام یک هزار و 880 کارجو و ۳۳۱ کارفرمای گلستانی در سامانه «جستجوی شغل» خبر داد و اظهار کرد: تاکنون ۴۴۴ کارجوی گلستانی از طریق سامانه «جستجوی شغل» مشغول به کار شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان  ادامه داد: تعهد اشتغال استان گلستان در سال ۱۴۰۱ میزان ۳۱ هزار و ۳۱۰ نفر بوده که ۳۸ هزار و ۹۰۰ نفر معادل ۱۲۴ درصد محقق شده و گلستان در این زمینه جزو استان‌های پیشرو به‌شمار می‌رود.

خواجه‌مظفری یادآور شد: در سال ۱۴۰۲ تعهد اشتغال استان ۲۵ هزار و ۳۸۰ نفر بود تا این لحظه هشت هزار و ۱۸۰ نفر محقق شد میانگین اشتغال محقق شده کشوری ۳۱ درصد و گلستان ۳۳ درصد است.

وی تاکید کرد: ۲۲ مرکز مشاوره و ۳۲ مرکز کاریابی در گلستان فعال است، یک کانون کارآفرینان با ۶۰ نفر عضو در استان فعالیت دارد.

این مقام مسئول متذکر شد: در سال ۱۴۰۱ گلستان به همراه خراسان رضوی رتبه نخست در توسعه کارآفرینی را کسب کرد، رتبه سوم توسعه مشاغل خانگی را در سال ۱۴۰۱ بدست آوردیم و اکنون رتبه دوم ارزیابی سامانه مبین وزارت تعاون هستیم.

خواجه‌مظفری یادآور شد: سامانه جستجوی شغل در گلستان فعال شد و طی سه ماهه ابتدای اجرای این طرح رتبه نخست را بدست آوردیم و اکنون جزو هفت استان پیشرو هستیم.

انتهای خبر/4202

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.