1396-12-09 11:58
727
0
51009
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان خبرداد؛

15 درصد دانش آموزان متوسطه استان تحت پوشش طرح «ایران مهارت»

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان گفت: 15 درصد دانش آموزان متوسطه اول استان، تحت پوشش اجرای «ایران مهارت» قرار گیرند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست، "ابراهیم حاجیلری " در جلسه ویدیو كنفرانس با مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها در ارتباط با چگونگی برگزاری طرح ایران مهارت اظهار کرد: استان گلستان به عنوان یكی از استان های پایلوت اجرای این طرح از طرف وزارت آموزش و پرورش انتخاب شده است.

وی افزود: با تصمیم كمیته هماهنگی و برنامه ریزی استانی این طرح، مقرر شد تا 15 درصد دانش آموزان متوسطه اول استان، تحت پوشش اجرای این طرح قرار گیرند و شهرستان ها پس از برگزاری جلسات توجیهی در سطوح مدیران شهرستان ها، معاونین آموزشی و كارشناسان مدارس مجری طرح، تعداد دانش آموزان را اعلام نمایند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: ثبت دانش آموزان در پورتال مربوطه توسط مراكز غیر دولتی فنی حرفه ای صورت خواهد گرفت و اجرای طرح از طریق مشاركت اولیا و با به كارگیری دبیران كارفناوری و هنرآموزان هنرستان ها و مدرسان مراكز دولتی و غیردولتی فنی حرفه ای انجام می شود.

حاجیلری یادآور شد: ما به دنبال آموزش های سخت در متوسطه اول نیستیم و هدف ارائه آموزش های نرم می باشد تا زمینه گرایش دانش آموزان به آموزش های منجر به اخذ مهارت های دارای استاندارد ایجاد شود.

معاون آموزش متوسطه استان در خاتمه خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح، دانش آموزان حداقل 20 و حداكثر 60 ساعت آموزش مهارت می بینند ودر پایان اجرای طرح جشنواره ای با همین موضوع برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.