1401-06-12 11:51
499
0
81468
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان مطرح کرد؛

باید و نبایدهای مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان گفت: توجه به پروژه‌های نیمه تمام و دیوار دفاعی گرگان از جمله موضوعاتی است که از مدیرکل جدید میراث استان انتظار داریم.

به گزارش گلستان ما؛ سید محمدرضا سید النگی ظهر امروز در مراسم آیین تکریم و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان اظهار کرد: فرمانی، در هشت ماه گذشته در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان پرتلاش بودند و حتی در خارج از وقت اداری برای حل مشکلات استان پیگیر بودند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان ادامه داد: موضوعات کاری به گونه‌ای شده که در دولت سیزدهم باید شبانه روزی کار کند؛ نمی‌توانیم بگوییم حتی برای یک ساعت هم برنامه نداریم.

النگی  بیان کرد: آقای ساور که قبول مسئولیت در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشته، جوان انقلابی است که سبقه دینی و مذهبی دارد و کار سختی را پذیرفتند و باید همه کمک کنیم که انتظارات مردم در میراث محقق شود‌.

وی افزود: توجه به پروژه‌های نیمه تمام و دیوار دفاعی گرگان از جمله موضوعاتی است که از مدیرکل جدید میراث استان انتظار داریم و همچنین با اهتمام و همکاری با دستگاه‌های دیگر نیاز است که ساور به برج جهانی قابوس توجه کند.

این مقام مسئول بیان کرد: توجه به بافت تاریخی گرگان از دیگر انتظاراتی است که ما از مدیرکل جدید میراث انتظار داریم، همچنین توجه به بازارچه‌های صنایع دستی از دیگر موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

النگی به موزه باستان شناسی تاکید کرد و افزود: امید داریم با حضور مدیر جوان موزه باستان شناسی و موزه روستایی قرق مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: با کمبود اعتبارات و منابع، فرمانی در ستاد خدمات سفر زحمات زیادی کشید و نیاز است که از استان حمایت بیشتری شود و باید از وزارتخانه این مطالبه استان پیگیری شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.