1400-11-23 08:52
733
0
78595
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس؛

حضور مردم مسوولیت دولتمردان، مجلس و قوه قضائیه را دو چندان کرد

منتظری گفت: مسؤولان باید قدردان حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشند و این حضور مسوولیت دولتمردان، مجلس و قوه قضائیه را دوچندان کرد.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: مسؤولان باید قدردان حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشند و این حضور مسوولیت دولتمردان، مجلس و قوه قضائیه را دوچندان کرد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید با نگاه جهادی و مدیریت انقلابی تلاش کنیم لبخند را هرچه بیشتر بر لبان این ملت نقش ببندد و سرمایه اجتماعی خودمان را تقویت کنیم.

وی افزود: حضور باشکوه مردم گرگان شگفتی‌ساز بود چرا که دشمن با تبلیغات مسموم می‌ خواست مردم را مأیوس کند و این حضور واژه امید را در جا‌ی‌ جای ایران شکوفا کرد.

نماینده گرگان و آق قلا با بیان اینکه مردم با حضورشان ثابت کردند پیوند ملت ایران با رهبرشان ناگسستنی است، ابراز کرد: مردم خوب و ولایی با حضورشان در جشن پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند که پیوند ملت با امام خودشان پیوند مستحکمی است و این حضور نشان داد مردم پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.

منتظری گفت: ملت ایران مرد میدان هستند، امروز نگاه همه شهدا به ملت عزیز ایران است و میراث گران قدرشان برای ما به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.