1400-10-08 12:15
962
0
77798
کارشناس رسانه‌:

خط رسانه ای  دشمن، بایکوت اسم حاج قاسم است/ در جنگ روایت ها باید زینب‌گونه علیه دشمن ایفای نقش کنیم 

 کارشناس رسانه گفت: خط رسانه ای  دشمن، بایکوت اسم حاج قاسم است بستن صفحات مجازی مرتبط به همین دلیل بود این یعنی ترس از یک اسم انسان ساز که هزاران الگوی رفتاری مترقی  دارد و می تواند بیش از هر جاذبه ای حتی از دشمن دلباخته بگیرد. 

به گزارش گلستان ما، احمد ملاشاهی در میزگرد رسانه ای که به همت نسرا استان گلستان برگزار شد با اشاره به رسالت مهم روایتگری پیرامون سردار دلها اظهار کرد: چگونه حاج قاسم را روایت کنیم. زمانی "شهید" قاسم سلیمانی از قاسم سلیمانی برای دشمن خطرناک تر می شود که در جنگ روایت ها هچون زینب کبری نقش ایفا کنیم.

وی با اشاره به اینکه خط رسانه ای  دشمن، بایکوت اسم حاج قاسم است، افزود: بستن صفحات مجازی مرتبط به همین دلیل بود این یعنی ترس از یک اسم انسان ساز که هزاران الگوی رفتاری مترقی  دارد و می تواند بیش از هر جاذبه ای حتی از دشمن دلباخته بگیرد. 

کارشناس رسانه تاکید کرد: درقبال بایکوت اسم حاج قاسم باید مدل امام سجاد را درپیش گرفت. یعنی در هر شرایطی هنرمندانه از سردار دلها یاد کنیم. 

ملاشاهی با تاکید بر اینکه دوقطبی سازی جامعه درباره حاج قاسم محور دیگر روایتگری بیگانگان است، ابراز کرد: خون حاج قاسم ۸۰ میلیون ایرانی را  ظرف چند ثانیه یک رنگ کرد هرایرانی دردی مشترک دارد و زبانی مشترک به نام سردار دلها. از این رو باید با سعه صدر مراقب بود تا اختلافات به این سمت کشیده نشود.

وی ادامه داد: روایت مردمی از حاج قاسم اثرگذارترین نوع روایت است نباید دراین باره گرفتار مسوول محوری و شعارزدگی شد هر ایرانی داستان  منحصر به خود را درقبال خبر شهادت حاج قاسم دارد همانگونه مرگ عزیزترین عزیز خود را به یاد دارد. ثبت این احساسات نگفته و عهدهای نانوشته افراد بهترین نسخه روایتگری از سرداردلهاست.

کارشناس رسانه با بیان اینکه روایت حاج قاسم در نسل کودک و نوجوان و جوان  برگ برنده روایتگری ماست، افزود: این طیف مدام  در سلاخی رسانه های دشمن بوده اند حالا هر اقدامی که این نسل جدید به اسم حاج قاسم انجام می دهد بالاترین  ارزش روایتگری را دارد.

ملاشاهی بیان کرد: روایتگری از زبان اقوام ایرانی را دریابیم. زیبایی زبان و بیان و سرودهای اقوام مختلف لایق روایتگری از حاج قاسم است‌. فرهنگ و ارشاد و میراث فرهنگی و... بدانند میراث معنوی بهتر از مکتب حاج قاسم  یافت نمی شود. روایتگری از حاج قاسم در پرده فرهنگ و ادب کرد، ترک، فارس و بلوچ موجب تقویت انسجام ملی می شود.

وی افزود: روایتگری از زبان مذاهب و ادیان ؛ همه علمای این طیف می دانند آبروی مذهبی و امنیت نوامیس شان مدیون خون حاج قاسم است از اینرو هر شکر و سپاسی از این بزرگواران سر بزند  برد روایتگری دارد.

کارشناس رسانه گفت: بی دلیل نیست اولین نقاشی بانوی مسیحی از دست بریده حاج قاسم آنهمه مشتاق داشت و خود روضه مصوری شد.

ملاشاهی با بیان اینکه حاج قاسم فرزند ایران اسلامی است، افزود: ایرانی بودن فرد را می توان  با عزیز داشتن حاج قاسم شناخت  دلدادگی به راه و منش و لبخند و صلابت دشمن شکن حاج قاسم هویت ایرانی ماست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.