1401-03-17 14:51
1780
0
80354

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان منصوب شد

طی حکمی از سوی غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان منصوب شد.

به گزارش گلستان ما؛ به موجب این حکم حمزه کرایلو به سمت مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان منصوب شد.

بر اساس این گزارش در این حکم آمده است:

 

آقای حمزه کرایلو

باسلام

نظر به سوابق تخصصی، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان منصوب می شوید.

 

انتظار دارد با حسن تدبیر و رعایت مقررات، نظرات معاونین محترم سازمان و دفاتر ستادی و نیز همراهی مدیران و همکاران آن اداره کل، ضمن حفظ انسجام سازمانی و ارتقاء سطح خدمات، اهتمام کامل در رعایت اصول "عدالت محوری"، "انقلابیگری"، "مردم داری"، "پاکدستی" و "قانون مداری" را معمول نمائید.

 

در دوره جدید خدمت که وزارت متبوع، وزارت مردم و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور سازمان مردم انگاشته شده است، توجه به بهبود کیفیت خدمات آموزشی به مردم عزیز، توسعه همکاری با آموزشگاه¬های آزاد و شرکاء اجتماعی سازمان و جامعه هدف به منظور تحقق سیاست¬های کلی اشتغال، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مطلوب نظر است که با ارتباط موثر و همکاری نزدیک با استاندار محترم، نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی وزارت متبوع به منصه ظهور خواهید رساند.

 

امید است با اتکال به حضرت باریتعالی در انجام وظايف محوله، گام هاي مؤثري در راستاي تحقق اهداف عالیه وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و سازمان برداريد.

شایان ذکر است حمزه کرایلو بعداز دریافت حکم مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان گفت: ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد معاون محترم وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور جناب آقای دکتر حسینی نیا و همچنین استاندار محترم گلستان جناب آقای دکتر زنگانه، امیدوارم بتوانم با همراهی و همدلی کارکنان خوب و فهیم اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان و مجموعه آموزشگاههای آزاد استان با حفظ اتحاد، وحدت و یکپارچگی اهداف عالیه ترسیم شده را محقق نمائیم.

 

وی گفت در دوره جدید فعالیت های آموزش فنی وحرفه ای استان از همه شرکای اجتماعی، خیرین مهارتی و کلیه دستگاههای اجرایی اسان درخواست همکاری و همراهی در اجرای برنامه های مهارتی استان را دارم.

 

ایشان درخاتمه گفت انشاء اله بتوانم در سایه الطاف الهی و تلاش شبانه روزی همکارانم نسبت به تحقق اهداف نهضت مهارت آموزی گام برداریم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.