1398-09-04 20:02
977
0
66423
به یاد شهیده «زهرا قلی پور اردکانی»؛

تپه نورالشهدای گرگان میعادگاه بانوان رسانه در پیاده‌روی بسیج شد

به یاد شهید شاخص بسیج رسانه استان گلستان «زهرا قلی پور اردکانی» تپه نورالشهدای گرگان میعادگاه بانوان فعال رسانه و فضای مجازی در پیاده‌روی گرامیداشت هفته بسیج شد.

به گزارش گلستان ما، همایش پیاده‌روی هفته بسیج عصر امروز با نام و یاد شهید شاخص سازمان بسیج رسانه گلستان «زهرا قلی پور اردکانی» برگزار شد، برنامه‌ای که با مشارکت متعهدانه و جهادی بانوان فعال رسانه و فضای مجازی از مسیر النگ‌دره تا تپه نورالشهدای گرگان انجام گرفت.

به تعدادی از بانوان شرکت‌کننده در این مراسم به قید قرعه هدایایی اهدا شد، در حاشیه پیاده‌روی اهالی رسانه برنامه بازدید از خانه طبیعت نیز انجام گرفت.

مسوول بانوان بسیج رسانه استان گلستان در همایش پیاده‌روی با گرامیداشت هفته بسیج گفت: برنامه‌های مختلفی برای تقویت و تعالی حوزه بانوان در بسیج رسانه تدارک دیده شده است که لازمه اجرای آن مشارکت و مطالبه‌گری بانوان است.

زهره رجبی از بانوان فعال رسانه که در برنامه‌های مختلف بسیج با روحیه متعهدانه و بسیجی پای کار هستند قدردانی کرد و افزود: باید از ظرفیت بانوان در عرصه‌های مختلف استفاده کرد، به همین منظور کارگروه‌های 12 گانه در واحد خواهران بسیج رسانه راه‌اندازی شده است تا به همه نیازهای این قشر توجه و مقدمات پیگیری آن فراهم شود.

مسوول کمیته ورزشی واحد بسیج رسانه خواهران استان گلستان نیز با اشاره به نقش موثر و سازنده بانوان در جامعه گفت: این مهم می‌طلبد تا بانوان سالم و نیرومند و با طراوت باشند.

زهرا خورشیدکلایی با اشاره به اهمیت سلامت بانوان ابراز کرد: بانوان در کنار کارهای خارج از خانه،‌ مسئولیت‌های سنگین خانه‌داری، بچه داری و تربیت کودک و دوران سختی چون بار داری و زایمان را بر دوش دارند که همگی این وظایف عضلات قوی و بنیه سالم و نیرومند را می طلبد.

وی با بیان اینکه کمیته ورزش یکی از کمیته‌های ذیل واحد بانوان بسیج رسانه استان گلستان است، افزود:  این کمیته در سال جاری تلاش دارد فعالیت های ورزشی متنوعی با توجه به علایق بانوان رسانه استان فراهم کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.