1403-04-31 05:26
318
0
90761
۲۷۵۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان گلستان شد؛

دست‌نوازش دولت شهیدرئیسی بر سر معلولان بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان گلستان از تحویل ۲ هزار و ۷۵۰ واحد مسکونی در دولت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در استان خبر داد.

علیرضا طاهری‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» به تشریح برنامه‌های بهزیستی برای افرادی که تحت پوشش این نهاد حمایتی هستند پرداخت و اظهار کرد: چتر حمایتی بهزیستی روی سر افراد زیرپوشش این نهاد گسترانیده شده است، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲ هزار و ۷۵۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان استان شد.

وی افزود: در دفاتر و معاونت‌های مختلف مددجویانی داریم اعم از معلولان که به ۶۰ هزار توانخواه و نورچشمی خدمت می‌کنیم در معاونت اجتماعی زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های چندقلو به ۷ هزار نفر با کمال افتخار خدمات می‌دهیم.

مدیرکل بهزیستی استان گلستان بیان کرد: خانوارهایی که به دلیل درگیری اعتیاد یکی از اعضای خانواده دارای مشکلاتی هستند خدمات بهزیستی ارائه می‌شود که با بعد خانوار حدود ۲۵۰ الی ۳۰۰ هزار نفر در استان از این خدمات استفاده می‌کنند.

طاهری‌زاده افزود: شاید مشکل اصلی توان‌خواهان ما در وهله اول وسایل درمانی و کمک توانبخشی است تقرببا تمامی تواخواهان معلول که در استان به آنها در معاونت توان‌بخشی خدامت می‌دهیم هزینه‌های درمان، ایاب و ذهاب، مستمری، حق پرستاری، هزینه‌های تحصیل به مددجویان است.

وی بیان کرد: سال گذشته برای اولین بار ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای وسایل کمک توانبخشی به مددجویان ارائه شد با پیگیری دولت شهید جمهور این مهم محقق شده است تا در کنار آلام و دردهایی که توانخواهان باشیم و خدمات بسیار مناسبی ارائه دهیم.

مدیرکل بهزیستی استان گلستان گفت: یکی دیگر از معاونت‌هایی که برای ما حائز اهمیت است که خدمات مناسبی را به مددجویان می‌دهیم، معاونت مسکن و اشتغال است، شأنیت و کرامت مددجویان بهزیستی و حفظ و ارتقا ان برای ما بسیار اهمیت دارد.

طاهری‌زاده افزود: اولویت ما در بهزیستی بی‌تردید بعد از درمان، مسکن و اشتغال مددجویان است سال گذشته حدود هزار واحد مسکن به مددویان اهدا شد، از ابتدای دولت شهید رئیسی تاکنون بهزیستی استان به تنهایی ۲ هزار و ۷۵۰ واحد مسکونی به مددجویان تحویل داده است.

وی گفت: با توجه به اینکه شرایط خانه‌دار شدن در کوتاه مدت برای مددجویان مهیا نیست در قالب ودیعه مسکن بلاعوض و تسهیلات ۵۵ میلیارد تومان به مددجو. یان بهزیستی ارائه شد.

طاهری‌زاده بیان کرد: ۳۵ میلیارد تومان سال گذشته با تعدادی بانک‌های استان تفاهم‌نامه و اعتبارات آن ابلاغ شد ۲۰ میلیارد تومان نیز تسهیلات بلاعوض به مددجویان داده شد.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.