1403-05-01 09:58
590
0
90782
تداوم خدمات ماندگار دولت شهید رئیسی؛

کلید ۱۵۰ مسکن تحویل مددجویان آق‌قلا شد

فرماندار شهرستان آق‌قلا با اشاره به تداوم خدمات ماندگار دولت شهید رئیسی در استان گلستان گفت: کلید ۱۵۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان آق‌قلا شده است.

سلیمان هاشمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» با اشاره به تداوم خدمات ماندگار دولت شهید رئیسی در استان گلستان اظهار کرد: ۱۵۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان آق‌قلا به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: ۱۵۰ واحد مسکونی طی تفاهم‌نامه بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی (ره) از طریق وام‌های بنیاد مسکن و تسهیلات بلاعوض کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ظهر امروز در روستای یامپی شهرستان آق‌قلا به صورت متمرکز به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان آق‌قلا بیان کرد: این طرح‌ها با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان که ۲ میلیارد تومان به صورت بلاعوض به مددجویان کمیته امداد این شهرستان برای ساخت منازل مسکونی اعطا شد به بهره‌برداری رسید.

هاشمی با اشاره به اینکه آرامش و رفاه مردم سرلوحه مسئولان است، گفت: خدمت‌رسانی به مردم به ویژه نیازمندان جزو اولویت‌هایی است که مورد توجه قرار گرفت، در حوزه مسکن اقدامات خوبی انجام شد تا مردم از داشتن یک سرپناه برای زندگی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه داشتن مسکن جزو مطالبات به حق مردم است، افزود: مردم حق دارند از زندگی با امکانات اولیه بهره‌مند شوند، تسهیلات خوبی از سوی نهادهای حمایتی برای خانه‌دار کردن محرومان داده شد تا امروز شاهد به ثمر نشستن پروژه‌هایی از این دست باشیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.