1401-05-24 14:13
369
0
81202
مدیرکل بهزیستی گلستان:

50 درصد پشت نوبتی های بهزیستی کاهش یافت

مدیرکل بهزیستی گلستان: 11 هزار و 538 نفر پشت نوبت برای دریافت مستمری بهزیستی بودند و پیگیری که داشتیم 50 درصد این افراد قبل از عید توانستیم مستمری بگیریم و ما بقی آنها در خرداد ماه این حمایت صورت می گیرد.

به گزارش گلستان ما؛ عارف کیانی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در استان گلستان ۵۷ هزار معلول تحت پوشش بهزیستی هستند که ۳۸ هزار و ۵۰۰ نفر مستمری‌بگیر هستند.

مدیرکل بهزیستی گلستان  ادامه داد: مبالغ مستمری از ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان در گذشته در دولت سیزدهم به ۴۲۰ هزارتومان افزایش یافته که متناسب با بعد خانوار افزایش می‌یابد.

کیانی یادآور شد: ماهانه در استان نزدیک به ۱۸ میلیارد تومان یارانه به مراکز توانبخشی روزانه و شبانه پرداخت می‌شود. 

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳ میلیارد تومان برای خرید پروتز و اندام‌های مصنوعی و حدود ۳ میلیارد تومان نیز برای خرید وسایل توانبخشی ویژه معلولان پرداخت کردیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اگر کارفرمایان مددجویان تحت پوشش بهزیستی را به‌کارگیری کنند مشوق‌هایی مانند حق بیمه و پرداخت تسهیلات، پیش‌بینی شده است و سال گذشته ۲.۸ میلیارد تومان پرداخت بلاعوض به کارفرمایان داشتیم.

کیانی متذکر شد: در استان دو هزار و ۹۹۶ خانواده دارای دو معلول و بیشتر داریم که سال گذشته ۴۴ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای ساخت مسکن آنان پرداخت کردیم.

وی بابیان اینکه44 هزار نفر مستمری بگیر بهزیستی هستند،  تاکید کرد: 11 هزار و 538 نفر پشت نوبت برای دریافت مستمری بهزیستی بودند و پیگیری که داشتیم 50 درصد این افراد قبل از عید توانستیم مستمری بگیریم و ما بقی آنها در خرداد ماه این حمایت صورت می گیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.