1401-05-23 14:20
438
0
81181
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی:

برخی از بانک ها در این شرایط اقتصادی با دولت همراه نیستند

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: و در این شرایط اقتصادی سیستم بانکی ما مقداری با دولت همراه نیست، با وجود اینکه بخش نامه هایی از سوی دولت صادر شده ولی شاهد طولانی شدن اجرای این بخش نامه ها هستیم.

به گزارش گلستان ما؛ رمضانعلی سنگدوینی در جمع اصحاب رسانه استان گلستان در پاسخ به گلستان ما در خصوص کارشکنی بانک ها در ارائه تسهیلات ازدواج به جوانان و تسهیلات فرزندآوری اظهار کرد: سیستم بانکی سخت می گیرد و برای یک تسهیلات چرا باید بیش از یک ضامن کارمند در نظر بگیرند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: به دلیل این سخت گیری درخواست برای ضمانت از کارمندان بسیار بالا است و این مسئله مشکلاتی را نیز برای مردم به منظور دریافت تسهیلات از بانک ها به وجود آورده است.

سنگدوینی خاطرنشان کرد:  بانک ها می توانند از وثایق دیگر مثل ضمانت بازاریان استفاده کنند و در این شرایط اقتصادی سیستم بانکی ما مقداری با دولت همراه نیست، با وجود اینکه بخش نامه هایی از سوی دولت صادر شده ولی شاهد طولانی شدن اجرای این بخش نامه ها هستیم.

وی افزود: برخی بانک ها سلیقه ای عمل می کنند و بانک های خصوصی نیز در این مسیر همراهی کمتری داشتند ولی با فشارهای وزیر اقتصاد گزارش خوبی از تسهیلات ازدواج و فرزند آوری ارائه شده و نیاز است که این همت بانک ها در استان بیشتر شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: در این شرایط اقتصادی بانک ها باید پای کار سیستم دولت ایست کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.