1401-09-19 12:46
332
0
82566
نماینده مردم غرب گلستان در مجلس:

بستر توسعه کشور در گروی تکنولوژی های نو است

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس گفت: در شرایط جنگی تکنولوژی قرار داریم و باید از تکنولوژی های نو استفاده شود تا بتوانیم بستر توسعه را فراهم سازیم و شرکت مخابرات می تواند این توسعه را رقم بزند.

به گزارش گلستان ما؛ عبدالجلال ایری در مراسم آغاز عملیات اجرایی نهضت جهادی توسعه فیبر نوری مخابرات ایران در استان گلستان اظهار کرد: در شرایط جنگی تکنولوژی قرار داریم و باید از تکنولوژی های نو استفاده شود تا بتوانیم بستر توسعه را فراهم سازیم و شرکت مخابرات می تواند این توسعه را رقم بزند.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس به اجرای طرح نهضت حهادی توسعه فیبرنوری اشاره کرد و گفت: گلستان از پراکنش جمعیتی خاصی را به وجود آورده و این مسئله باعث الزاماتی برای شرکت های خدمات رسانی از جمله مخابرات به وجود آورده و نیاز به توجه بیشتری دارد.

ایری بیان کرد: در دولت های قبل عدالت توسعه ای را شاهد نبودیم و نیاز است که در دولت سیزدهم که این مهم رقم می خورد توجه ویژه ای به این مسئله شود.

وی افزود: در دولت سیزدهم 600 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت شرکت مخابرات اختصاص داد و تا سال 95 در بودجه عمومی کشور 6.2 درصد اعتبار را در حوزه مخابرات تصویب کرده بود که این عدد به 16.2 درصد رسید و این نشانه همدلی و وحدت بین قوا است.

این مقام مسئول افزود: متاسفانه دو نکته کلیدی مخابرات با آن رو به رو است نخست تعرفه ثابت است که باید تغییر کند ولی باید راهکار برای آن در نظر گرفته شود.

ایری تاکید کرد: تعدد سیاست گذاران در مجموعه مختلف از دیگر موضوعاتی است که باید به آن توجه شود، افزایش تعرفه ها در شرایطی که در آن قرار داریم مشکلاتی را به وجود می آورد و باید به دنبال بسترسازی جدیدی باشیم.

وی گفت: در کمیسیون اصل 90 قانون تبدیل شرایط ایثارگران ابلاغ شده است و نیاز است که در شرکت مخابرات به آن اهتمام شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.