1401-05-19 13:49
483
0
81134
مدیرکل نوسازی مدارس استان گلستان:

تجهیزات هنرستان های گلستان 600 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

مدیرکل نوسازی مدارس استان گلستان گفت: 600 میلیارد تومان در حال حاضر اعتبار برای تجهیز مدارس و هنرستان های استان نیاز داریم و گرچه رشد اعتباری خوبی داشتیم ولی در حال پیگیری هستیم که در سال های آینده بتوانیم بیش از گذشته مدارس را تجهیز کنیم.

وحید فراهی، مدیرکل نوسازی مدارس استان گلستان با حضور در تحریریه گلستان ما با خبرنگاران این مجموعه گفتگو کرد.

فراهی گفت: امسال ۱۷ پروژه آموزشی داریم و ۲۱ هزار متر مربع زیربنا و اعتبار ۱۶۰ و میلیارد تومان است که این پروژه تا مهر ماه تحویل آموزش و پرورش می شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان گلستان ادامه داد: در 402 کلاس درس اصلاح سیستم گرمایشی با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان انجام می شود و امیدواریم بتوانیم این پروژه را تا روز نخست مهر ماه تحویل آموزش و پرورش دهیم.

فراهی یادآور شد: 75 هزار متر مربع محوطه سازی در دستور کار نوسازی مدارس است که تا مهر ماه انجام می شود و با  حدود ۱۴ میلیارد تومان اعتبار این طرح را پیگیری می کنیم.

وی ابراز داشت: همچنین 85 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیزات در نظر گرفتیم و که اعتبارات این بخش در سال تحصیلی 1400-1401 تقریبا پنج برابر سال گذشته بوده است.

این مقام مسئول افزود: 600 میلیارد تومان در حال حاضر اعتبار برای تجهیز مدارس و هنرستان های کاردانش و فنی و حرفه ای نیاز داریم و گرچه رشد اعتباری خوبی داشتیم ولی در حال پیگیری هستیم که در سال های آینده بتوانیم بیش از گذشته مدارس را تجهیز کنیم.

فراهی افزود: بیش از 90 درصد از اعتبارات خیران در حوزه مدرسه سازی است و همچنین 10 درصد این اعتبارات برای تجهیز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.