1401-05-23 15:02
335
0
81183
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

جبهه مقاومت شمارش معکوس عناصر داعش را به صدا در آورد

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بابیان اینکه آمریکایی‌ها به اهداف خود در منطقه نرسیدند، گفت: جبهه مقاومت شمارش معکوس عناصر داعش را به صدا در آورد.

به گزارش گلستان ما-علی خلیلی ، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز در همایش تقریب و مقاومت اسلامی در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: بعد از جنگ خلیج فارس ناتو در عراق ۱۶۰ هزار نیرو آمریکایی به منظور سرنگونی صدام حضور یافت ولی با این وجود آمریکایی ها در ماموریت هایی که تعریف کردند موفق نبودند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: آمریکایی ها سرنگونی حکومت های کشورهای اسلامی را در منطقه دنبال می کردند و محور این حملات سوریه بود که با حجم سنگینی رو به رو شد.

ملک شاهکوهی یادآور شد: در این زمان جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی شکل گرفت که با حضور نیروهای جمهوری اسلامی ایران، حزب الله و مردمان عزیز کشور عراق این جبهه مقاومت در منطقه شکل گرفت.

وی افزود: نیروی مقاومت از شیعه و سنی در قالب لشکر جبهه مقاومت شکل گرفت و این مقاومت باعث شد که شمارش معکوس نابودی عناصر تکفیری و داعش شکل بگیرد.

این مقام مسئول متذکر شد: این مقاومت ها باعث شد که دولت اسلامی عراق و شام سقوط کند و مردم منطقه پاسدار خون شهید حاج قاسم سلیمانی هستند که چنین مقاومتی را شکل داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.