1401-05-22 10:04
362
0
81160
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خبر داد

حضور هیئت تجاری روسی در گلستان/ احتمال پیمان خواهر خواندگی گرگان-کازان

خواجه مظفری گفت: یکم شهریور استان گلستان میزبان هیئت تجاری روسی است.

به گزارش گلستان ما؛ حسین خواجه مظفری،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با حضور در تحریریه گلستان ما با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از حضور هیئت تجاری از کشور روسیه  در استان گلستان خبر داد و گفت: برای نخستین بار و با پیگیری اتاق تعاون و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان یک هیئت 16 نفره شامل شرکت های تعاونی و تولیدی استان به روسیه سفر کرد.

خواجه مظفری ادامه داد: در این سفر تلاش شد که گوشه ای از توانمندی های استان معرفی شود و در این راستا دیداری با وزیر صمت، کشاورزی و بازرگانی این کشور داشتیم تا با ظرفیت های این کشور نیز آشنا شویم.

وی افزود: پس از این سفر مقدمات حضور تجار روسی به گلستان فراهم شده و هیئتی شامل بیش از 70 نفر به استان گلستان سفر می کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: این هیئت تجاری با حضور شرکت ها و هلدینگ های کشور روسی انجام می شود و مقدمی است که رئیس جمهور تاتارستان و هیئت همراه به استان گلستان سفر کند.

خواجه مظفری بیان کرد: یکم شهریور ماه استان گلستان میزبان این هیئت از تجار روسی است و چند دیدار از جمله نشست با جهاد کشالورزی، صمت، اتاق بازرگانی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همچنین مسئولان استان در حال رایزنی هستند که پیمان خواهرخواندگی گرگان با کازان در این سفر انجام شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.