1401-06-03 13:14
346
0
81344
نماینده مردم گرگان گرگان آق قلا در مجلس:

دولتمردان خود را با شخصیت شهیدان رجایی و باهنر تراز کنند

نماینده مردم گرگان گرگان آق قلا در مجلس گفت: دولتمردان خود را با شخصیت شهیدان رجایی و باهنر تراز کنند.

به گزارش گلستان ما؛ غلامرضا منتظری ظهر امروز در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت در گرگان اظهار کرد: شهید رجایی و با هنر به دلیل ویژگی ممتاز به یک مدل و الگو در حکمرانی تبدیل شدند که باید همه دولت‌ها قلمروی نگاه خود را به این مکتب اهتمام داشته باشند.

 

نماینده مردم گرگان گرگان آق قلا در مجلس به ویژگی‌های شهید رجایی و باهنر اشاره کرد و افزود: در هفته دولت باید شاخصه‌های شهید رجایی و باهنر بازخوانی شود.

منتظری یادآور شد: باید شاخص‌هایی را برای ارزیابی عملکرد مسئولان و مدیران متناسب با الگوهایی مانند شهیدان رجایی و باهنر داشته باشیم،  مسئولان خود را به صفت مردمی بودن قرار دهند و دلیل اهمیت اینکه آقای رئیسی دولتش را دولت مردمی قرار داده به پشتوانه ما و شما بوده است.

وی افزود: با توجه به حجم مشکلاتی که وجود دارد جهادی کار کردن باید سرلوحه کار مسئولان قرار بگیرد، از رویکرد استاندار که بر چشم انداز اصرار دارند قدردانی می کن،. پیشنهاد می شود مقطع زمانی برای این چشم انداز پیش بینی شود تا مدیران بتوانند برای تحقق ان برنامه ریزی و در مقابل اصحاب رسانه و در نمازهای جمعه برش شهرستانی را رونمایی کنند.

این مقام مسئول یادآور شد: بودجه و اعتبارات به تناسب شاخص‌ها برای هر شهرستان تعریف شده است اما گرگان مرکز استان است، مهاجران فراوان دارد و مردم از سراسر استان برای درمان و رفع مشکلات به گرگان مراجعه می‌کنند. خواسته ما این است تا اعتبارات شهرستان گرگان را متفاوت دیده شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.