1401-05-24 07:49
359
0
81191

رمز موفقیت کارآفرینی، مهارت آموزی است

کارآفرینی مفهومی است که همواره همراه بشر بوده و به عنوان یک پدیده نوین نقش مؤثری را در توسعه و پیشرفت اقتصادی خانوار و در نتیجه کشورها یافته است به طوری که در اقتصاد رقابتی و مبتنی بر بازار امروزه دارای نقش کلیدی است از این تضمین حیات و بقاء کشورها نیازمند نوآوری، ابداع و خلق محصولات و خدمات جدیداست.

به گزارش گلستان ما؛ کارآفرینی مفهومی است که همواره همراه بشر بوده و به عنوان یک پدیده نوین نقش مؤثری را در توسعه و پیشرفت اقتصادی خانوار و در نتیجه کشورها یافته است به طوری که در اقتصاد رقابتی و مبتنی بر بازار امروزه دارای نقش کلیدی است از این تضمین حیات و بقاء کشورها نیازمند نوآوری، ابداع و خلق محصولات و خدمات جدید است.

در این میان نقش آموزش های مهارتی در توسعه کارآفرینی بسیار پررنگ است.نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر کسب و کار است و کسب و کارها را نیروهای انسانی قوی و توانمند رشد می دهند.اگر شما تمام دانش و تکنولوژی لازم را برای رشد کسب و کارها داشته باشید اما نیروی انسانی کارآمد نداشته باشید به جایی نخواهید رسید.

عموما کارآمدترین نیروها علاوه بر علم و دانش ، ماهر نیز هستند.مهارت آموزی در توسعه کسب و کارهایی که توسط کارآفرینان احداث شده اند نقش کلیدی بازی می کند.

در شهرستان گرگان جوانی ۲۷ ساله توانسته با تلفیق تکنولوژی،مهارت و سرمایه گذاری نیروی انسانی، محصولی را تولید کند و بیش از ۲۰ نفر را مشغول کار کرده است.

مهران محمدی کارآفرین گرگانی تولید کننده انواع وال پست های مدرن برای مقاوم سازی ساختمان ها در برابر زمین لرزه است که با کمک و یاری مربیان آموزش فنی و حرفه ای شهرستان گرگان در خصوص تامین نیروی انسانی ماهر و دوره دیده در مراکز آموزش فنی و حرفه ای، تولید و بازاریابی و فروش توانسته در سطح کشور در تولید این محصول مهم به عنوان یک برند معرفی شود.

شرکت مهران پولاد به عنوان کارگاه مهارت آموزی در محیط کار واقعی، نیروهای انسانی شاغل در این شرکت را با کمک مربیان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در خصوص به روزرسانی مهارت ها، آموزش می دهد.

حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان ضمن بازدید از کارگاه های تولیدی شرکت مهران پولاد، در خصوص تامین نیروهای انسانی ماهر و کمک به گسترش تولید محصول قول مساعد داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.