1401-09-27 10:12
2774
0
82657
معاون بازرسی صمت گلستان:

شکایات مردمی از تخلفات بازار شب یلدا به صورت ویژه رسیدگی می‌شود

بازرس صمت گلستان گفت: به منظور افزایش رضایتمندی مردم در قالب طرح نظارت شب یلدا شکایت های مردمی از تخلفات بازار به صورت ویژه رسیدگی می شود.

جعفر کرامتی در گفتگو با گلستان ما گفت: طرج نظارت شب یلد همزمان با سراسر کشور آغاز شده و سازمان جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، بسیج و غیره از تاریخ 26 آذر به مدت پنج روز این طرح را برگزار می‌کنند.

معاون بازرسی صمت گلستان  ادامه داد: در طول این مدت طرح گشت های مشترک در زمان اداری و غیر اداری انجام می شود و با توجه به اینکه در ایام منتهی به شب یلدا افزایش تقاضا برخی اقلام مثل شیرینی و آجیل وجود دارد نظارت بر قیمت و کیفیت فروش به صورت ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کرامتی بیان کرد: هم استانی ها می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در بازار از کم فروشی و گران فروشی و عدم درج قیمت و موارد مشابه را از طریق تلفن 124 به بازرسین سازمان صمت ارائه کنند تا با پیگیری با متخلفات برخورد می شود.

وی افزود: شیرینی در بازار نرخ مصوب دارد و واحد صنفی موظف است که نرخ را جلوی دیده مشتری بگذارد و عدم درج قیمت تخلف است و هر آنچیزی که بیشتر از نرخ مصوب باشد تخلف گران فروشی محسوب می شود.

این مقام مسئول بیان کرد: گران فروشی و عدم درج قیمت و عدم ارائه صورت حساب محسوب از جمله این تخلفات به شمار می رود و امسال گزارشاتی که به 124 می رسد و یا گزارش کتبی به دست ما از گران فروشی و تخلفات و مباحث نظارتی می رسد تمام موارد مربوط به شب یلدا در اولویت قرار گیرد و به صورت ویژه دیده شود.

کرامتی تاکید کرد: اگر شکایتی در موضوعات شب یلدا باشد ما در اولویت بازرسی و رسیدگی قرار می دهیم و در کوتاه ترین زمان ممکن ترتیب اثر خواهیم داد و رسیدگی در مدت کوتاهی انجام می شود.

وی افزود: سازمان صمت و تجارت با جهاد کشاورزی و تعزیرات و دیگر دستگاه ها نظارت مشترک دارد و بحث مرغ و گوشت نیز مورد توجه قرار گرفته است و آنها نیز این موارد را در نظر بگیرند و بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن آن را در نظر بگیریم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برای ایام عید و ماه مبارک رمضان این طرح را اجرایی خواهیم کرد تا بتوانیم رضایتمندی مردم را از بازرسی های صمت افزایش دهیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.