1401-09-19 12:55
516
0
82567
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

صنعت ارتباطات نیاز به شبکه ملی اطلاعات دارد

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: صنعت ارتباطات نیاز به شبکه ملی اطلاعات است و خوشبختانه امروز هم دولت و هم مجلس و هم شرکت مخابرات هم بینش و همراه شدند تا این اولویت بر زمین مانده را احیا کنند.

به گزارش گلستان ما؛ غلامرضا منتظری در مراسم آغاز عملیات اجرایی نهضت جهادی توسعه فیبر نوری مخابرات ایران در استان گلستان اظهار کرد:گلستان عزم خویش را برای صعود به بام پیشرفت جزم کرده و آرام آرام در مسیر تحول قرار گرفته است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس  ادامه داد: راه و ارتباطات در پیشرفت بشر موثر است و هم در سلامت و امنیت و آسایش باید به این دو زیرساخت توجه شود.

منتظری بیان کرد: صنعت ارتباطات نیاز به شبکه ملی اطلاعات است و خوشبختانه امروز هم دولت و هم مجلس و هم شرکت مخابرات هم بینش و همراه شدند تا این اولویت بر زمین مانده را احیا کنند.

وی به نهضت جهادی توسعه فیبر نوری مخابرات ایران اشاره کرد و افزود: نهضتی که شروع شده با دو کلید واژه زییا در نظر گرفته شده و امید داریم در عمل نیز این اتفاق بیفتد.

این مقام مسئول تاکید کرد: یکی از مزیت های این پروژه این است که ما را به استقلال و خودکفایی به ویژه در پیام رسان های داخلی تبدیل خواهد کرد.

منتظری افزود: در حوزه پیام رسانهای گاهی به پلتفرم های خارجی تکیه کردیم که در بزنگاه ها خود را کنار می شکند تا زمین بخوریم.

وی گفت: باید کیفیت محوری را سرلوحه کار خویش قرار دهیم، در ادامه نیز امید داریم مخابرات چتر حمایتی خویش را بیش از گذشته بر اجرای این پروژه بگشایند تا موجب رضایتمندی مردم شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.