1401-09-27 14:51
2097
0
82662
مدیرکل دادگستری استان گلستان:

مردم هیچ وقت فداکاری را در راه وطن فروشی نمی بینند

مدیرکل دادگستری استان گلستان گفت: مردم ما از دو شهید گمنام و خوشنام دفاع مقدس استقبال می کنند علت این است که مردم هیچ وقت فداکاری را در راه وطن فروشی نمی بینند.

به گزارش گلستان ما؛ حیدر آسیابی عصر امروز در آیین استقبال مردم گرگان از شهدای گمنام اظهار کرد: امنیتی که در کشور داریم مرهون رشادت های شهدا است و امروز به واسطه شهدا جمهوری اسلامی ایران قدرت منطقه است.

مدیرکل دادگستری استان گلستان ادامه داد: در تمام سنگر‌هایی که مدافعان ما حضور داشتند و شهدا ما با خون خود این شجره طیبه انقلاب اسلامی را آبیاری کردند

آسیابی بیان کرد: اگر اقتداری که امروز در جامعه شاهد هستیم مرهون ایثار و شهادت و ایثارگران بوده و ما تمام این بنیه دفاعی خود و اقتدار خود را مدیون شهدا هستیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها فرمودند یاد و خاطر شهدا زنده نگه داشتند کمتر از شهادت نیست و مردم ما از دو شهید گمنام و خوشنام دفاع مقدس استقبال می کنند علت این است که مردم هیچ وقت فداکاری را در راه وطن فروشی نمی بینند.

این مقام مسئول ابراز داشت: اگر کسی در راه وطن فداکاری کرده باشد حتی چند دهه از آن گذشته باشد مردم فراموش نخواند کرد و مردم خود را مدیون این شهدا می دانند امید داریم ادامه راه شهدا باشیم و این راه جز تبعیت از ولایت نیست.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.