1401-10-09 11:51
376
0
82767
نماینده ملایر در مجلس:

نباید مقر فرماندهی معترضان اینترنشنال باشد/ تفکر سعودی باعث شهادت سید الشهدا شد

نماینده ملایر در مجلس گفت: هر کسی حرفی دارد بیاد بیان کند و در مجلس وظیفه ما است گوش دهیم ولی نباید مقر فرماندهی اعتراضات اینترنشنال باشد چون او دوست من و شما نیست.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام احد آزادی خواه امروز در تجمع یوم‌الله ۹ دی در مصلی وحدت گرگان اظهار کرد: مردم گرگان امروز در ۹ دی بصیرت و ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: کسانی که ندای توحید می‌دهند بدانند، مسلمان بودن مهم است اما مهمتر مسلمانی بابصیرت بودن است، شیعه فاطمی و علوی بودن و اسلام مبتنی بر بصیرت مهم است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیکره و فونداسیون اسلام بر پنج ستون است، گفت: راس خیمه انقلاب اسلامی، ولایت است و دشمن عمود این انقلاب را هدف قرار داده است.

آزادی خواه با اشاره به اینکه ۹ دی روز بصیرت است، ابراز کرد: گلستان مهد ۴ هزار شهید گلگون کفن است، مردم این دیار در هشتمین روز دی ۸۸ بصیرت خود را به نمایش گذاشتند.

وی توضیح داد:اگر فتنه فتنه‌گران و نقشه‌های پیچیده معاندان در عملیات‌های متعدد ناکام مانده به خاطر بصیرت و عقلانیت مردم فهیم است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از فتنه ۸۸ دوباره نقشه ای طراحی شد و ۱۰ سال دشمن با پررویی و جسارت تمام تلاش کرد تا دنیا را مقابل انقلاب اسلامی قرار دهد تا ارکان اسلام را به زمین بزنند، از هیچ ترفندی فروگذار نکردند و عده‌ای از سیاسیون ابزار دست جریان معاند شدند، مزدور در اختیار صهیونیست بین الملل شدند.

آزادی خواه بیان کرد: دشمنان خواستند با ترفند نخ نمای «اختلاف بنداز و حکومت کن» مردم و جریانات سیاسی را به جنگ خیابانی بکشانند و کشته سازی کنند، خواستند ایران دروغین را در ویترین جهان نشان دهند اما شتر در خواب بیند پنبه دانه، خدا توجه ویژه‌ای به انقلاب اسلامی داشت و توطئه دشمن ناکام ماند.

وی تاکید کرد: دشمنان با یکدیگر هم پیاله شدند تا اسلام را به زمین بزنند، این فتنه‌ها مربوط به امروز نیست از ابتدای ظهور اسلام این دشمنی وجود داشته است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم گفت: اگر از گرانی، بیکاری و موانع ناراحت هستید بدانید مسئولان در مسیر خدمت و نوکری تلاش می‌کنند تا مشکلات برطرف شود این نارسایی ها باید هر چه زودتر رفع شود.

آزادی خواه گفت: اگر کسی نقدی داشته باشد نباید کف خیابان با اغتشاش و آشوبگری مطالبه کند نقدها را به جان خریداریم و سیلی هم می‌خوریم، اما مقر فرماندهی اینترنشنال نباشد این دشمن قسم خورده فرصت گیر بیاورند خرخره کوچک و بزرگ را می‌درد.

وی از مسئولان خواست بیشتر نوکری مردم را در خدمت بی منت داشته باشند و تصریح کرد: گرانی ها حق مردم نیست؛ اما یادمان باشد چند ماه پیش کشور با کمبود دارو مواجه بود، و بخاطر تحریم دارو به کودکان بیمار پروانه‌ای نمی‌رسید، اما دولت تلاش کرد این کمبودها را برطرف کند، باید دوست را از دشمن شناخت.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: انقلاب اسلامی به اوج و قله اقتدار نزدیک شده است شک نکنید، فتنه‌ای اگر اتفاق افتاد فقط دامان فتنه‌گران را نمی‌گیرد.

آزادی خواه گفت: در فتنه ۸۸ برخی خواص بی بصیرت گول خوردند و کشور را به آشوب کشیدند اما مردم سریع متوجه شدند, در فتنه اگر سکوت کنیم شریک هستیم باید به سمت جهاد تبیین حرکت کنیم، باید برای روشنگری جامعه خرج کنیم حرف حساب در دلمان وجود دارد که باید بیان شود.

وی با تاکید بر اینکه سکوت هر مسلمان خیانت به قرآن است، توضیح داد: دشمن با توهمات و خیال پردازی هر روز اراجیف القا می‌کند تا توطئه های خود را بر علیه انقلاب اسلامی پیاده سازد، انها در روز دانشجو فراخوان زدند آیا یک شهر به فراخوان ضدانقلاب رفت؟.

آزادی خواه گفت: ملت خواهان اشد مجازات با فتنه‌گران است اما اقتدار انقلاب دست آشوبگرانی که با سلاح گرم به جان مردم کشورمان افتادند، قطع خواهد کرد.

وی تاکید کرد: انقلاب امروز به یک درخت تنومندی تبدیل شده که گاهی بادهایی می وزد اما این انقلاب بیدی نیست که با این بادها بلرزد.

انتهای پیام

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.