1401-10-13 14:56
1024
0
82824
مشاور رئیس جمهور در امور حوزه و روحانیت:

هزینه مقاومت از سازش کمتر است

مشاور رئیس جمهور در امور حوزه و روحانیت گفت: هزینه مقاومت از سازش کمتر است و ما باید از سردار سلیمانی تاسی کنیم و با روحیه جهادی مشکلات کشور را برطرف کنیم.

به گزارش گلستان ما؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم در همایش روحانیون تشیع و اهل سنت گلستان اظهار کرد: سردار سلیمانی الگویی برای مجاهدان است، شهدایی چون سردار سلیمانی آن چیزی که خدای متعال به عنوان مرز برای آن‌ها معرفی کرده اجازه نداده شکسته شود.

مشاور رئیس جمهور در امور حوزه و روحانیت ادامه داد: سردار سلیمانی مرد عمل بود وعده داد که داعش کارش تمام می‌شود و اینگونه نیز شد، ما نیز به تاسی از این شهید باید از مرز‌های فرهنگی و هویتی دینی دفاع کنیم و اگر این چنین نکنیم مرز‌های فرهنگی ما مورد هجمه دشمن قرار می‌گیرد.
ابوالقاسم بابیان اینکه امروز دفاع از هجمه فرهنگی مختص به مسلمانان و ایرانیان نیست، افزود: قدر نعمت علما و روحانیون دانسته نشده است و برخی از موضوعاتی که در اغتشاشات اخیر رخ داد اگر این نوجوان و جوانان در دامن دین پرورش می‌یافتند و با روحانیت انس می‌گرفتند این چنین نمی‌شد.
وی ابراز داشت: اگر از روحانیت بیشتر استفاده کنیم کمتر دچار آسیب‌های اجتماعی می‌شویم، فضای تربیتی خوبی برای روحانیون ایجاد شده و در حوزه تربیتی و آموزش نیز توجه شایانی توسط دولت شده است.
این مقام مسئول بیان کرد: انقلاب اسلامی با این هدف شکل گرفته و هدف اصلی انقلاب اسلامی دفاع از هویت دینی و اسلامی مردم شریف ایران است، انقلاب اسلامی برکات زیادی داشت و برای اینکه از این نعمت بزرگ دفاع کنیم نیازمند دفاع از روحیه مقاومت است.
ابوالقاسم بیان کرد: مقاومت در این حوزه وظیفه همه آحاد جامعه است، دولت ما برخواسته از انقلاب و همگام انقلاب عمل می‌کند و به جای رویکرد سازش به سمت رویکرد مقاومت حرکت کرده است.
وی تأکید کرد: در سال گذشته عنوان می‌شد ما به دنبال حرکت سازنده با جهان هستیم که شامل آمریکا و چند کشور بود و تمام ظرفیت‌های کشور برای این مسأله بسیج شد و این مسأله باعث شد ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد مغفول واقعه شد.
این مقام مسئول ابراز داشت: این رویکرد خسارت‌های جبران ناپذیری را به کشور تحمیل کرد و یکی از این خسارت‌ها کاهش قیمت نفت بود و همان مقدار هم نفت صادر می‌کردیم نمی‌توانستیم ب‌هایش را به کشور برگردانیم.
ابوالقاسم افزود: به دلیل فقدان نقدینگی اقدامات عمرانی کشور از آن چیزی که باید اتفاق بیفتد عقب افتاد، دولت قبل بنا بود سالی یک میلیون مسکن بساز و سالی بیس از ۷۰۰ هزار مسکن عقب ماندگی شاهد بودیم و اگر دولت وظیفه خود را به درستی عمل می‌کرد ما بحران مسکن نداشتیم.
وی خاطرنشان کرد: دولت اوراق قرضه به پیمانکاران ارائه کرد و بار این هزینه‌های عمرانی به دوش دولت بعد افتاده است.
این مقام مسئول تأکید کرد: کشور به کارخانه مسکن‌سازی تبدیل شده و همچنین دو هزار کار خانه در یک سال اخیر احیا شده و ۵۰ درصد صادرات افزایش یافته است.
ابوالقاسم تأکید کرد: هزینه مقاومت از سازش کمتر است و ما باید از حدود الهی هراست کنیم و این مسأله مبتنی بر مقاومت است.
وی گفت: اعداد و ارقام بیانگر رشد کشور است و کشوری که رشد اقتصادی نزدیک به صفر بوده در طول یک سال رشد اقتصادی چهار درصدی را تجربه کرده است و شاهد افزایش تولید در یک سال اخیر بودیم.
این مقام مسئول ابراز داشت: افزایش قیمت ارز و دلار بخشی مربوط به دشمنی مستکبران است، اگر سال گذشته شاهد قطعی برق بودیم و صف‌های مرغ را شاهد بودیم این موضوعات برچیده شده و ذخایر استراتژیک ما مطلوب است.
وی بابیان اینکه تولید برق در کشور افزایش یافته و کشور با خوبی مدیریت شده تا کشور دچار بحران نشو، افزود: اعتقاد داریم که رئیس جمهور ما جهادی است و با همراهی مردمی که روحیه جهادی دارند قطعاً موفق خواهند شد.
این مقام مسئول تأکید کرد: سردار سلیمانی توانست داعش را با روحیه جهادی شکست دهد و در روح جبهه مقاومت روح تازه‌ای بدمند و قطعاً ما نیز موفق خواهیم شد.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.