1401-05-22 11:43
634
0
81161
در دیدار فرمانده سپاه نینوا از تحریریه گلستان ما؛

گلستان ما صدای انقلاب باشد/ بشریت دنبال شنیدن حرف حق است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: باید تلاش شود که دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرضه های مختلف به جامعه عرضه شود، انقلاب اسلامی دستاوردهای بی شماری برای کشور داشت و این دستاوردها برای انقلاب اسلامی غیر قابل شمارش است.

گلستام ما-هادی علمدار؛ سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با حضور در تحریریه پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: تلاش های شما در راستای ترویج فرهنگ نیروهای انقلاب اسلامی و عمکلرد نیروهای انقلاب اسلامی در طول چهل و سه سال گذشته ستودنی است و انقلاب اسلامی و آرمان های آن بدون هیچ تحریفی باید اختیار جامعه بشریت و نسل آینده قرار گیرد.

ملک شاهکوهی یادآور شد: شما تلاش کنید که دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرضه های مختلف به جامعه عرضه شود، انقلاب اسلامی دستاوردهای بی شماری برای کشور دارد و این دستاوردها برای انقلاب اسلامی غیر قابل شمارش است.

وی بابیان اینکه کمتر به نیمه پر لیوان انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن توجه شده است، متذکر شد: این عملکرد انقلاب اسلامی است که امروز در این موقعیت قرار داریم.

این مقام مسئول به امپراطوری رسانه ای غرب اشاره کرد و افزود: چهل و سه سال است که امپراطوری رسانه ای غرب به جهان حاکم است، آنها به بشریت دروغ گفتند و کل بشریت به دنبال حرف حق است و امروز به دنبال رسانه ای هستند که فریاد مردم آزادی خواه جهان باشند.

ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: بعد از سی و چهار سال سلمان رشدی را کسی مورد حمله قرار می دهد که از دنیای خود آنها برخاسته است و این نشان می دهد جهان در حال بیدار شدن است.

وی افزود: هر کسی حرف انقلاب اسلامی را می زند و صدای انقلاب اسلامی است باید به سمتش برویم و با هر کسی که نقطه مقابله انقلاب باشد و حرف های منفی می زند و جامعه و عملکرد انقلاب اسلامی را تیره و تار نشان می دهد باید مقابله کنیم.

این مقام مسئول متذکر شد: انسجام بین رسانه های داخلی و سازمان هایی که در این قسمت تلاش می کنند باید مورد توجه قرار گیرد و رسانه ها باید بتوانند ندای انقلاب اسلامی باشند واین افراد سربازان فی سبیل الله و نیروهای انقلاب به شمار می روند.

ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: امید آفرینی باید در دستور کار قرار گیرد و خدایی نکرده نباید اجازه دهید تفرقه افکنی مورد توجه رسانه ها قرار گیرد، از عملکرد مجموعه گلستان ما رضایت داریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.