1401-11-16 13:51
292
0
83406
استاندار گلستان خبر داد:

ایجاد 31 هزار شغل در گلستان تا پایان دی ماه سال جاری/ بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر گنبدکاووس

استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های موجود در استان، اظهار کرد: یکی از مهمترین اولویت های دولت سیزدهم در استان گلستان ایجاد اشتغال پایدار است و تا پایان ماه گذشته بیش از ۳۱ هزار شغل ایجاد شد.

به گزارش گلستان ما، علی‌محمد زنگانه  در مراسم بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های دهه فجر شهرستان گنبدکاووس، ضمن تبریک چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد امام علی علیه السلام، اظهار کرد: توسعه و پیشرفت باید متوازن باشد و ما در اختصاص بودجه‌ها و مصوبات تلاش کردیم این توسعه متوازن را مد نظر قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در تخصیص مصوبات سفر پروژه سد نرماب را به عنوان یکی از پروژه‌های مهم شهرستان گنبدکاووس جز اولویت‌ها قرار دادیم.

زنگانه گفت: یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در استان هزینه شده و برخی از شهرستان‌ها اعتبارات رفع تنش آبی آن‌ها چند ده برابر افزایش پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: اعتبارت آب منطقه‌ای گنبدکاووس ۱۲ برابر شده و این نشان می‌دهد ما نگاه کوتاه مدت و بلند مدت را در دستور کار داریم.

استاندار گلستان تصریح کرد: دبی ۷۰۰ چاه آب شرب در گلستان به نصف کاهش پیدا کرده و ما برای تامین آب شرب باید از تک منبعی خارج شویم و به سمت سایر منابع تامین آب شرب برویم.

زنگانه بیان کرد: ۷۲ پروژه با اعتبار ۳۶۲ میلیارد تومان در حوزه آب منطقه‌ای در استان افتتاح خواهد شد و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: در حوزه آب و فاضلاب ۳۵ پروژه با ۱۶۴ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد و عملیات اجرایی ۲۵ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب با ۵۵ میلیارد تومان اعتبار در گرگان و گنبدکاووس آغاز خواهد شد.

استاندار گلستان با تقدیر از مردم بصیر گنبدکاووس بخاطر اقدام هوشمندانه در ناآرامی‌های اخیر تصریح کرد: هوشمندی مردم گلستان به ویژه گنبدکاووس در این راه برای کل کشور نمونه بود و باید توجه داشت که رمز موفقیت و پیروزی در اتحاد و همدلی است.

زنگانه افزود: ۲۱۸ میلیارد تومان برای توسعه ورزش استان از محل مصوبات سفر در نظر گرفتیم که ۱۰ پروژه با اعتبار ۵۰ میلیارت تومان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در دولت سیزدهم بر این اعتقادیم که یا نباید قول دهیم یا اگر قولی می‌دهیم باید عملیاتی شود.

استاندار گلستان بیان کرد: فرمانداران مکلفند تمام مصوبات سفر را تا پایان پروژه پیگیری و اجرایی کنند./ استانداری

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.