1403-07-29 14:03
61
0
91811
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان خبر داد:

بررسی اعتراضات انتخابات اتحادیه بنگاه‌داران گلستان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در هفتمین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان گلستان اعتراضات انتخابات اتحادیه بنگاه‌داران بررسی شد.

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» و به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان؛ هفتمین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت در خصوص بررسی مسائل و مشکلات اتحادیه‌های صنفی در محل سالن جلسات اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان برگزار گردید.

درویشعلی حسن‎زاده گفت: در این جلسه، برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای اتاق اصناف شهرستان گرگان جهت ترمیم سمت‌های خالی و علی‎البدل همچنین جایگزینی عضو اصلی هیات‌رئیسه اتاق اصناف شهرستان گرگان مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: در این جلسه همچنین گزارش هیات اجرایی برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی در خصوص برگزاری انتخابات اتحادیه صنف بنگاه معاملات ملکی در مورخ ۱۴۰۳/۷/۳ و رسیدگی به اعتراض واصله در خصوص برگزاری انتخابات مورد بررسی قرار گرفت.

حسن‌زاده افزود: همچنین رئیس اتاق اصناف مرکز استان در خصوص ساماندهی واحدهای صنفی و پروانه کسب‌های منقضی شده و ثبت اشتغال در سامانه رصد و همچنین در خصوص استعلام تعرفه برگزاری دوره آموزشی احکام تجارت و کسب‌وکار از استان‌های هم‌جوار گزارشی را ارائه کرد.

وی گفت: همچنین در این جلسه اعتراض اتحادیه صنف خرازی و پوشاک به انتقال این رسته به اتحادیه صنف علاقبندان مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.