1402-05-17 14:51
1310
1
86010
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد:

جزئیات واگذاری زمین دولتی به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر در گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: تا هفته دولت در گلستان بیش از ۵۰۰ خانواده دارای سه فرزند و بیشتر در قالب طرح جوانی جمعیت صاحب زمین مسکونی می‌شوند.

مهدی ملک با حضور در تحریریه گلستان ما با خبرنگاران این مجموعه گفتگو کرد، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در این دیدار گفت: یکی از مهمترین تکالیف در دولت سیزدهم بحث قانون جوانی جمعیت است و براساس قانون جوانی جمعیت به دوش ما تکلیفی نهاده شده که بتوانیم برای خانواده‌های بیش از سه فرزند زمین مورد را تأمین کنیم.
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: در این راستا برای تأمین زمین‌ها علاوه بر اراضی طرح ملی مسکن با محدودیت‌هایی در برخی از نقاط استان رو به رو بودیم و لی با این وجود در بین عید غدیر تا قربان توانستیم ۳۰۰ نفر از خانواده‌های که بیش از سه فرزند داشتند را تأمین زمین کنیم.
ملک بیان کرد: برای هفته دولت نیز اعطای زمین به ۲۰۰ خانواده‌های با سه فرزند و یا به بعد آن در سال ۱۴۰۱ به دنیا آمده است تحویل خواهیم داد.
وی افزود: به منظور طرح ملی مسکن نزدیک به ۳۰۰ هکتار اراضی در سطح استان تأمین شده که ۲۴ هکتار آن در جنب دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس برای طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده است که‌امید داریم حدود یک هزار و ۵۰۰ واحد در این اراضی تحویل متقاضیان دهیم.
این مقام مسئول یادآور شد: در کلاله نیز منتظر انتقال سند اراضی هستیم و در هفته گذشته با بنیاد مستضعفین کشور جلسه‌ای در این خصوص برگزار کردیم و برای ساخت این زمین‌ها وارد عمل خواهیم شد و به زودی طرح عملیات اجرایی این اراضی نیز انجام می‌شود.
ملک بیان کرد: در سایت ۴۸ هکتاری گرگان برای ساخت چهار هزار واحد مسکونی انعقاد قرارداد شده و در سایت سعد آباد گرگان نیز حدود ۷۰۰ واحد مسکن در طرح نهضت ملی اقدام شده است.
این مقام مسئول تأکید کرد: در گمیشان، آق قلا، علی آبادکتول و خان‌ببین تأمین زمین انجام شده و برای الباقی شهر‌ها نیز تأمین اراضی که در سطح استان داریم بحث توافقات را شروع کردیم.
انتهای خبر/
انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.