1402-07-19 22:03
544
0
86882
معاون بازرگانی صمت گلستان خبر داد؛

سهم بیشتر صادرات گلستان به ترکمنستان

معاون بازرگانی و توسعه تجارت صمت گلستان گفت: گلستان در حوزه صادرات به کشور ترکمنستان نسبت به دیگر استان‌های سهم بیشتری دارد.

به گزارش گلستان ما، احمد وطنی امروز در گفتگو با خبرنگاران با تأکید بر این مسئله که برای حل مشکلات تجار و بازرگانان باید مباحث به‌صورت تخصصی پیگیری شود، اظهار کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و تحریم که وجود دارد صادرکنندگان به‌نوعی با چنگ و دندان دلار را وارد کشور می‌کنند.

 معاون بازرگانی و توسعه تجارت صمت گلستان ادامه داد: گلستان یکی از استان‌هایی است که با سهم ۲۷ درصدی صادرات به ترکمنستان سطح بالایی نسبت به دیگر استان‌ها در صادرات به این کشور را دارد.

 وی با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی، صادرات به کشورهای ترکمنستان و قزاقستان را افزایش داد، تصریح کرد: فرایند ۶ماهه صادرات استان نشان از افزایش و رشد خوبی در این حوزه دارد و تقریباً استان گلستان نزدیک به ۳۰ درصد در حوزه صادرات افزایش داشته است.

 وطنی یادآور شد: افزایش صادرات استان نشان از برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های اتاق بازرگانی برای حل مشکلات و چالش‌های صادرکنندگان دارد و باید این وضعیت را حفظ کرد تا بتوانیم شرایط بهتری را برای صادرکنندگان استان فراهم کنیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.