1402-04-29 18:11
466
0
85783
۲۰۰ سری یخچال بین نیازمندان توزیع شد؛

پیشتازی گلستان در ساخت «خانه محروم»

فرمانده سپاه نینوا از ساخت یکهزار و ۲۰۰ خانه محروم خبر داد و گفت: سپاه و کمیته امداد امام خمینی این اقدام مشترک را انجام دادند.

به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک‌شاهکوهی با اشاره به اینکه سپاه هرجا که نیاز باشد حضور پیدا می‌کند تا گره از کار مردم بگشاید، اظهار کرد: چند کار بعد از کرونا هنوز ادامه دارد یکی از آنها توزیع بسته‌های معیشتی که بسیج ادارات و بسیج اقشاری با کمیته امداد انجام می‌دهند.

وی افزود: در ابلاغی که فرمانده کل سپاه به سپاه‌های استانی، بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی داشت ماموریت عمده بسیج سازندگی در بحث محرومیت زدایی از قبیل تهیه جهیزیه، خانه محروم ، جاده بین مزارع، گروه‌های جهادی، بسیج جامعه پزشکی و بسیج دانشجویی اعلام کرد.

فرمانده سپاه نینوا گفت: بعد از کرونا کارهای مشترکی بین دستگاه‌های اجرایی و سپاه استان انجام شد. از جمله این دستگاه‌ها اداره کل کمیته امداد بود که در موضوع ساخت خانه محروم ۱۲۰۰ خانه بصورت مشترک بین سپاه و کمیته امداد امام خمینی انجام شد که استان گلستان در این بخش رتبه اول را دارد.

ملک‌شاهکوهی اظهار داشت: چند کار بعد از کرونا هنوز ادامه دارد یکی از آنها توزیع بسته‌های معیشتی است که بسیج ادارات و بسیج اقشاری با کمیته امداد انجام می‌دهند و یکی دیگر از این کارها توزیع جهیزیه می‌باشد.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: امروز شاهد توزیع ۲۰۰ سری یخچال هستیم که در قالب طرح شهید رجایی کار مشترکی بین کمیته امداد و بسیج ادارات است و بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع خواهد شد.

وی عنوان کرد: بخش دیگری از این کارها ایجاد درمانگاه‌های سیار توسط بسیج جامعه پزشکی در مناطق کم برخوردار در بحث دندانپزشکی و رسته های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی می‌باشد.

ملک شاهکوهی در پایان خاطرنشان کرد: سپاه هرجا که نیاز باشد حضور پیدا می‌کند تا گره از کار مردم بگشاید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.