1400-07-13 06:05
707
0
76387
نهضت مطالبه‌گری فعالان توئیتری گلستان؛

استاندار غیربومی مزیتی بر گزینه بومی نداشته است/ گلستان مملو از نیروهای توانمند انقلابی

نماینده ادوار مجلس هشتم و نهم شورای اسلامی؛ انتخاب استاندار را حق قانونی دولت دانست و ضمن قدردانی از تلاش‌های استانداران غیربومی در این استان تاکید کرد: گزینه‌های غیربومی از نظر توانمندی مزیتی بر گزینه‌های بومی نداشتند.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری در خصوص انتخاب استاندار گلستان در دولت مردمی اظهار کرد: گرچه انتخاب استاندار حق قانونی دولت است، ولی تاکنون استانداران غیربومی «ضمن قدردانی از تلاش‌های آنان»؛ از نظر توانمندی مزیتی بر گزینه‌های بومی نداشتند

وی ابراز امیدواری کرده است وزیر کشور دولت سیزدهم که برخواسته از دولت مردمی استیک گزینه بومی را برای استانداری گلستان انتخاب کند.

موج مطالبه‌گری نه تنها در فضای حقیقی وجود دارد؛ بحث انتخاب استاندار بومی یا غیربومی در بین فعالان سایبری نیز داغ داغ است تا جایی که برخی نخبگان گلستانی سعی کردند صدای مطالبه‌گری استان را از طریق شبکه‌های اجتماعی به گوش دولتمردان برسانند.

در صفحات فعالان توئیتری مختلف استان گلستان به نکات قابل توجهی تاکید شده است از جمله اینکه وزارت کشور باید به نظر بزرگان استان گلستان توجه ویژه داشته باشد و با انتخاب استاندار بومی راه را برای توسعه و پیشرفت استان هموار کند، زمانی که استان گلستان ده‌ها مدیر توانمند و دلسوز دارد چرا استاندار غیربومی منصوب شود؟

یکی دیگر از فعالان مجازی بر این نکته تاکید داشت که انتخاب استاندار بومی راه را برای لابی گری جریانات سیاسی در کشور و استانها جهت صدور مدیر بومی به استان می‌بندد و اجازه نمی‌دهد استان به پله مدیریتی برخی تبدیل شود.

گلستان به این رشد و بالندگی رسیده است که فرزندانش این استان را اداره کنند و استاندار بومی خواسته مردم این سرزمین است.

در این میان یکی دیگر از فعالان توئیتری نیز بحث انتخاب استاندار را اینطور مطرح کرد که گلستان هنوز به ته دیگ نیروهای بومی نرسیده، این استان سالهاست از سکوی پرتاب بودن به اتاق فرماندهی رسید، دولت مردمی فرماندهی گلستان را به استاندار بومی بسپارد گلستان مملو از نیروهای توانمند انقلاب است.

نتیجه آزمون انتخاب استاندار گلستان به زودی از سوی دولت مردمی مشخص می‌شود و گلستانی‌ها منتظر هستند ببینند آیا انتخاب دولت سیزدهم با اعتماد به استاندار بومی محقق می‌شود؟.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.