1401-02-05 19:11
490
0
79713

با هرگونه بی قانونی، بی بند و باری و اشاعه منکرات برخورد جدی می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: گلستان، زادگاه ۴۰۰۰ شهیدی است که امنیت، آزادی و آرامش را مدیون آنها هستیم و نباید اجازه دهیم عده قلیلی، با بی بند و باری و اشاعه منکرات، حرمت خون شهدا را از بین ببرند.

به گزارش گلستان ما؛ سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در جلسه کمیسیون اقوام، فرق و مذاهب، با اشاره به گلایه و اعتراض مردم شهرستان کلاله نسبت به حتک حرمت برخی از گردشگران در ماه مبارک رمضان و ایام شهادت امیر المؤمنین، گفت: گلستان، زادگاه ۴۰۰۰ شهیدی است که امنیت، آزادی و آرامش را مدیون آنها هستیم و نباید اجازه دهیم عده قلیلی، با بی بند و باری و اشاعه منکرات، حرمت خون شهدا را از بین ببرند.

وی تصریح کرد: استان گلستان پذیرای همه میهمانان و گردشگرانی است که استان زیبای گلستان را برای سفر انتخاب میکنند، لیکن رعایت شئونات، حفظ حرمت ها و قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی، خط قرمزی است که باید مورد توجه همه قرار گیرد و قطعاً با هر گونه بی قانونی، بی بند و باری و  اشاعه منکرات برخورد جدی خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: به هم استانی های غیرتمند و ائمه جمعه اطمینان خاطر می دهیم که مسئولان دولت سیزدهم در استان گلستان، ذره ای از قانون، اصول و اعتقادات دینی و مذهبی عقب نشینی نخواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.