1400-10-12 12:30
908
0
77888
حجت الاسلام مسعودعالی:

سردار سلیمانی یکی از بزرگترین تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد/ فتنه 88 جنگ احزاب بود

حجت الاسلام مسعود عالی گفت: حاج قاسم آمریکا را به زانو درآورد و تهدید آنها را به فرصت تبدیل کرد، در حالی که آمریکایی‌ها با خرج کردن میلیاردها دلار نتوانستند به اهدافشان برسند.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام مسعودعالی سخنران کشوری با گرامیداشت حماسه ۹ دی و دومین سالگرد شهادت سرداردلها، پاسداشت اولین سالگرد عالم ربانی آیت ا..مصباح یزدی و گرامیداشت ایام شهادت حضرت زهرا (س) در مصلای شهرستان مینودشت اظهار کرد: سردار سلیمانی یکی ازبزرگترین تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

وی گفت: حاج قاسم آمریکا را به زانو درآورد و تهدید آنهارا به فرصت تبدیل کرد. آمریکاییها با خرج کردن میلیاردها دلارنتوانستند به اهدافشان برسند.آمریکا زمانی تن به تخریب برجهای دو قلوی خود کرد که فهمیده بود هرروز به تعداد مسلمانان جهان افزوده می شود. آمریکا با قربانی کردن برجها و مردمش خواست تا بهانه ای داشته باشد و به کشورهای اسلامی حمله کرده و آنها را تخریب سازد.

مسعودعالی بیان کرد: آمریکا در سال 2001 به افغانستان حمله کرد در سال 2003به عراق و.... با این حملات هزینه سنگینی را متحمل شد هرکاری کرد که بتواند به انقلاب ضربه بزند اما موفق نشد حتی نفرت مردم منطقه نسبت به آمریکا بیشتر شد.القاعده و داعش را بوجود آورد و از عربستان گاو شیرده منطقه کمک مالی گرفت و دولت عراق و شام را شکل داد.هدف آمریکایی این بود تا اسلام و مسلمانان را وحشی جلوه دهند ،زیرساخت های کشور های اسلامی را از بین ببرند تا این کشورها نتوانند درمقابل آمریکا شاخ شوند ،از طرفی با جنگ هایی که داعش راه اندازی می کرد، کشورها تجزیه می شدند همچنین بازار فروش اسلحه داغ می شد.

وی در ادامه افزود: آمریکایی ها با اشغالگری می توانستند منابع انرژی را به غارت ببرند که تا حدودی هم به اهداف خود رسیده بودند آنها با این شرارتها می توانستندایران را که بعنوان محور مقاومت شناخته می شد تضعیف کنندو یکی از اهداف مهم آنان و همه تلاش ها یشان این بودکه اسرائیل در خطر نیفتد و قدرت اول منطقه شود.

 

بجای اینکه اسرائیل قدرت اول منطقه شود ایران به قدرت اول خاورمیانه تبدیل شد

سخنران کشوری ازحاج قاسم بعنوان "عبد خدا" نام برد و بیان کرد: حاجی عاشق ائمه بود با اینکه فرمانده نظامی بود اما روحیه ای  بسیار لطیف داشت  هرجا اسم اهل بیت و بویژه حضرت زهرا(س) برده می شد اولین شخصی بود که اشکش جاری می شد. حاج قاسم اهداف دشمنان را خنثی کرد یک تهدید بزرگ را تبدیل به فرصت کرد. بجایی اینکه اسرائیل قدرت اول منطقه شود ایران به قدرت اول خاورمیانه تبدیل شد.جبهه مقاومت تشکیل شد بجای اینکه اسرائیل از نیل تا فرات را بگیرد ایران پشت دیوار های اسرائیل مستقر شد و زیرگوش اسرائیل جبهه مقاومت تشکیل شد.

فتنه در سال 88 جنگ احزاب بود

استاد حوزه و دانشگاه از فتنه 88 بعنوان جنگ احزاب نام برد و افزود: در آن سال همه دشمنان با هم در کنارهم اقدام به توطئه کرده بودند بطوریکه تمام مخالفین نظام ، سلطنت طلب ها،منافقین، لبیرالهای داخلی و خارجی ،کمونیست ها ،دمکرات ها حتی عبدالمالک ریگی ها وبرنامه ریزان انقلاب های رنگین و.. همه چشم به فتنه 88 دوخته بودند.حتی بسیاری از افراد  به کشور امارات بعنوان آموزش خبرنگاری اعزام شده بودند تا آموزش جاسوسی دهند.

دکترعالی با اشاره به اینکه دشمنان بهترین زمان واقدام به فرو پاشی انقلاب را زمان انتخابات تشخیص داده بودند خاطرنشان کرد: در زمان انتخابات بهترین فرصت شناخته شد  زیرا جامعه به دوقطبی میشود و انتخابات سال 88 بهترین زمان برای فروپاشی بود.

درود خدا برشما مردم که در 9 دی ماه 1388 یک تهدید را به فرصت تبدیل کردید

سخنران کشوری در مراسم تجدید میثاق امت با ولایت و روز بصیرت با اشار به اینکه نه طرفداراصولگرا ها و نه اصلاح طلب هاست  تصریح کرد:30 نفر از اصلاح طلب های تند رو نامه ای به وزیر وقت آمریکا کلینتون می نویسند و خواستار می شوند که سخت ترین تحریم ها را به ایران وارد کنند و آنها هم درداخل چانه زنی خواهند کرد. برای فرو پاشی انقلاب اگرفشاراز بیرون و چانه زنی از داخل صورت بگیرد موفقیت حاصل خواهد شد.

وی در ادامه گفت: برنامه آنها این بود که درزمان انتخابات قبل ازاعلام نتایج گفته شود که پیروزمیدان هستند و گرانتخاب نشدند می گویند تقلب شده وهمچنین مقام رهبری پذیرفت که تقلب شده دوباره رای گیری شود و باز پیروز نشدند آنقدر ادامه دهند تا پیروزمیدان باشند و اگر رهبر ی نپذیرفت که دوباره رای گیری شود.آنقدردرخیابانها آشوب کنند تا همان بلایی که برسرانقلاب های دیگر کشورهای بلوک شرق آمده تکرار شود و انقلاب رنگی به پیروزی برسد.

حجت الاسلام مسعودعالی گفت: 9دی یک حرکت خود جوش بود که مردم  برای حمایت از اصل نظام و ولایت و توهینی که به ائمه شده بود بپا خاستند . مردم طرفداراحمدی نژاد  نبودند یک میلیون و 200 نفر در تهران رای به احمدی نژاد داده بودند اما آن روز 3 میلیون نفردرصحنه حاضر شدند. درود خدا برشما مردم که در 9 دی ماه 1388 یک تهدید را به فرصت تبدیل کردید.

حضرت زهرا بزرگترین تهدید را تبدیل به فرصت کرد/ با حذف امام ،اسلام و قرآن هم حذف می شد

حجت الاسلام عالی در بخشی دیگر از سخنانش اذعان کرد: حضرت زهرا (س)بزرگترین تهدید را تبدیل به فرصت کرد .بعد ازپیامبر برزگترین انحراف اتفاق افتاده بود و آن ، انحراف ازغدیر بود .حضرت زهرا آنرا خنثی کرد. زیرا غدیر بقدری مهم بود که خداوند به پیامبر (ص) فرمودند: ا"گر پیام غدیر را نرسانی رسالتت زیر سوال می رود" انحراف از غدیر یعنی حذف اسلام، پیامبر آ  عمرش محدود است اما اسلام پایدار و تا آخر دنیا ادامه خواهد داشت و ثابت ماندن اسلام با وجود امام صورت می گیرد .امام شخصی است که خصوصیت پیامبر را داشته، تا اسلام حفظ شود و گرنه همان بلایی که سر یهود و مسیحیت آمد سر اسلام هم می آمد با حذف امام، اسلام و قرآن هم حذف می شد.

وی در ادامه توضیح داد: حضرت زهرا (س) این خطر را درک می کرد و با تمام وجود به میدان آمد.غیر ازحضرت زهرا(س) هیچ شخص دیگری نمی توانست اینکار را انجام دهد مولای علی (ع) که محکم به سکوت شده بود نمی توانست تهدید را به فرصت تبدیل کند. نشانه پیروزی حضرت زهرا (س) شماها هستید که بعد 1400سال و اندی هم عزت هم قرآن و دین دارید.امام را ندیده اید اما پایبند به امامت و ولایت هستید.

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی ودومین سالگردشهادت سرداردلها ،اولین سالگرد عالم ربانی آیت ا... مصباح یزدی و گرامیداشت ایام شهادت حضرت زهرا(س) با حضور سخنران کشوری حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی ومداح کشوری حاج حسن شالبافان  در مصلی محمد رسول ا... (ص) شهرستان  مینودشت برگزار شد.

-----------------------------

خبرنگار رقیه بشارت نیا

-----------------------------

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.