1400-12-13 19:57
574
0
78958
استاندار گلستان خبر داد؛

صدور مجوز رئیس جمهور برای واردات نهاده ازدمرز اینچه برون

زنگانه گفت: رئیس جمهور امروز برای صدور مجوز نهاده از مرز اینچه برون دستور صادر کرد.

به گزارش گلستان ما؛ علی محمد زنگانه عصر امروز در شورای اداری استان گلستان گه با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد:  خدا را شاکر هستیم در چنین روزهای مبارکی در خدمت رئیس جمهور انقلابی و ولایتمدار و دانشمند هستیم و امیدواریم به برکت حضور ایشان شاهد برکات زیادی برای استان باشیم.
استاندار گلستان ادامه داد:  نیروی منابع انسانی یکی از موضوعاتی است که همواره مورد تاکید رئیس جمهور است، در حال حاضر از ۱۴ شهرستان وضعیت ۱۲ فرماندار مشخص شده و در معاونین  بیش از ۹۰ درصد از جوانان و نیروهای انقلابی منصوب شدند.
زنگانه یادآور شد: در دستگاه های اجرایی ۴۵ درصد  انتصابات انجام شده است.
وی به کمبود منابع آبی اشاره کرد و افزود: برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در نظر گرفته شده و در پیک تابستان نگران مشکل آب بودیم و برای شهری مثل گرگان از ۵۵۰ لیتر بر ثانیه  برای ۲۸۰ لیتر بر ثانیه تدبیر شده است.
این مقام مسئول بیان کرد: مجوز شیرین سازی آب دریای خزر انجام شده و باید اعتبارات آن جزو مصوبات سفر قرار گیرد و امیدوار داریم به عنوان مداخله مدیریتی در این خصوص اتخاذ تصمیم شود.
زنگانه افزود: امیدواریم بتوانیم اعتبارات لازم را برای کمبود منابع آبی تامین کنیم  از محل تنش های آبی نیز اعتبارات خوبی از سوی وزارت خانه در نظر گرفته شده است‌.
وی گفت: برای تکمیل پروژه سد نرماب بالغ بر دو هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است و امیدواریم با یک حرکت انقلابی این پروزه مهم و اساسی را به نتیجه برسانیم.
استاندار گلستان گفت: کلنگ مرکز لجستیک لجستیک حضور وزیر راه و شهرسازی به زمین خورد و برای این پروژه باید منابع لازم دیده شود.
زنگانه انتخاب هئیت مدیره منطقه آزاد تاکید کرد و گفت: ایجاد بازارچه مرزی حسنقلی نیاز است در دستور کار قرار گیرد.
زنگانه گفت: رئیس جمهور امروز برای صدور مجوز نهاده از مرز اینچه برون دستور صادر کرد.
وی افزود: سدی از سال ۸۶ آغاز شده و نزدیک به ۷۰۰ خانوار از خدمات به دلیل بلاتکلیفی سد محروم هستند و انتطار داریم که منابع لازم برای آن اتخاذ شود.
استاندار گلستان گفت: گلستان می تواند به قطب های تولید شکر تبدیل شود و با توجه به ظرفیت چغندر قند امیدواریم کارخانه در این راستا ایجاد شود.
زنگانه افزود: رسوب رودخانه های استان را گرفته و در صورت شرایط جوی بد ممکن است سیل خسارت های زیادی به مردم وارد کند.
وی گفت: روستای زیارت یک الحاق ده هکتاری به بافت اصلی در شورای عالی معماری  شهرسازی داریم و اشکالی برای ارائه خدمات به این افراد وجود دارد چرا که این منطقه حفاظت شده در منطقه جهان نما است و در صورت تصویب آن می توانیم خدمات گازرسانی به بیش از ۲۰۰ خانواده در این منطقه ارائه کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.