1400-04-23 09:58
1478
0
75381

مددجویان مظلوم بهزیستی گلستان قربانی سیاسی بازی مدیران/ استاندار پشتیبان مددجویان باشد

طبق شنیده های موثق در این روزها تصمیم گیران این حوزه بنا دارند تا سیدمهدی حسینی را به دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگردانند و جایگاه معاون پشتیبانی دانشگاه را به وی بدهند.

حدودا سال گذشته بود که سیدمهدی حسینی با حکم رییس سازمان بهزیستی به عنوان مدیرکل بهزیستی گلستان منصوب شد و جایگاه مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی را به علی متکی سپرد.

پس از گذشت تقریبا یک سال از این انتصاب اما در این روزها برخی منفعت طلبان بیخیال نمی شوند و قصد دارند در روزهای آخر نیز جابجایی هایی را در دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل بهزیستی گلستان صورت دهند.

طبق شنیده های موثق در این روزها تصمیم گیران این حوزه بنا دارند تا سیدمهدی حسینی را به دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگردانند و جایگاه معاون پشتیبانی دانشگاه را به وی بدهند.

این سوال مطرح می شود چرا در روزهای آخر دولت و در این شرایط اقتصادی که مددجویان نهادهای حمایتی مانند بهزیستی نیاز به حمایت های همه جانبه دارند چرا این تصمیم های سیاسی گرفته می شود که مشخص نیست چه سودی غیر از سیاسیون برای مددجویان خواهد داشت.

جا دارد تا تصمیم گیران توجه داشته باشند بجای این جابجایی های در وقت های اضافه دولت به فکر منفعت مردم و مددجویان بهزیستی باشند چرا که بدون مدیرکل شدن این اداره می تواند زحمات بسیار زیادی برای مددجویان داشته باشد و تصمیماتی که می تواند به نفع آن ها باشد را لغو یا به تعویق بیندازد.

انتظار می رود حق شناس استاندار گلستان نیز به این ماجرا ورود کند و نگذارد در روزهای پایانی دولت این اداره کل مهم بدون مدیرکل باشد و رفت و برگشت سیدمهدی حسینی به دانشگاه علوم پزشکی در حدود یکسال اتفاق بیفتد و جلوی مدیرانی که این شب ها برای جابجایی در تهران به سر می برند را بگیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.