1400-08-12 17:05
697
0
76860
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان؛

مشکل ما با استکبار ریشه قرآنی دارد/ استکبار به دنبال سلطه بر جهان است

حجت الاسلام گرزین گفت: دلایل مختلفی برای عدم اعتماد و مشکل ما با استکبار و هم پیمانان آن وجود دارد که مهمترین آنها ریشه در مبانی قرآنی دارد.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام گرزین،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما که به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان انجام شد؛ گفت: مشکلات ما با دولت آمریکا که شروع کننده تمامی خصومت ها نیز خود این دولت بوده؛ علاوه بر شواهد تاریخی و عینی، ریشه در مبانی قرآنی نیز دارد.


وی افزود: برای نمونه، برای اولین بار، آنها ارتباط خود را با کشور ما قطع کردند، برای اولین بار آنها حمله کردند و اولین بار آنها کودتا کردند.

حجت الاسلام گرزین تشریح کرد: برخی مشکلات ما با آمریکا مبانی اعتقادی دارد؛ همانطور که در قرآن و روایات اهل بیت آمده است؛ یکی از مهمترین ویژگی های شیطان خوی استکباری آن است که آزادی، استقلال و امنیت را مختص خود می داند؛ نه برای دیگران.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان یادآور شد: آمریکا تنها کشوری است که در دنیا، ۶۲ بار بر علیه نظام و حکومت مردمی کشورهای مختلف کودتا کرده که این خود یک دلیل  تجربی، عینی و تاریخی بر خوی استکباری دولت آمریکا خواهد بود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مواردی که قرآن نیز به آن اشاره دارد؛ این است که آنها دین توحیدی مسلمانان را نیز قبول ندارند و  یهودیانی که در قالب صهیونیست ظاهر شده اند؛  هیچ زمانی دست از سر مسلمانان بر نمی دارند و آنها درصدد این هستند که پیروان دیگر ادیان دین خود را کنار گذاشته و مطیع آنها باشند.

حجت الاسلام گرزین تصریح کرد: متاسفانه در پروتکل های ۱۲ گانه صهیونیست بین الملل، یهودیان تمام غیر یهودی ها را برده می دانند.

وی با اشاره به خیانت های استکبار به دیگر مردم جهان گفت: در ۲۰۰ سال اخیر، آمریکایی ها بیش از ۳۰۰ میلیون نفر از مردم جهان را  در قالب جنگ های جهانی اول و دوم و غیره کشته و برای نمونه، در سال ۱۹۹۸ در قالب قحطی مصنوعی با آتش زدن آذوقه ها و داروها بیش از ۹ میلیون ایرانی را کشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه استکبار، تنها با جمهوری اسلامی ایران مشکل ندارند؛ افزود: در زمان مصدق، حکومت مردمی مصدق را کنار زدند و با نگاه به سرنوشت مردم افغانستان، عراق، یمن و غیره و با تبعیت از قرآن، مردم ایران نیز با استکبار جهانی مخالف هستند.

وی تاکید کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران و دیگر مردم جهان، با تهاجم فرهنگی و ساخت و ورود مواد مخدر صنعتی درصد است تا بنیان خانواده ها را هدف گرفته و باعث فروپاشی آنها شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.