1400-08-13 10:22
792
0
76871
دادستان کل کشور: 

واکنش دادستان کل کشور به شکست دزدی دریایی آمریکا/ پوزه آمریکا در روز استکبارستیزی به خاک مالیده شد 

منتظری گفت: نیروی دریایی سپاه در برخورد با نیروهای آمریکایی کاری کارستان کردند و نیروهای آمریکایی نیز در دفاع از نفتکش با تمام سرشکستگی نتوانستند اقدامی کنند.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام محمدجعفر منتظری صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان مرکز استان گلستان اظهار کرد: 60 سال است که دشمنی آمریکا با ملت ایران وجود دارد و در طول 43 سال گذشته پوزه آمریکا با درایت امامین انقلاب اسلامی به خاک مالیده شده است.

دادستان کل کشور یادآور شد: در ایجاد گروهک های خلق عرب، کردستان و ... همچنین در کودتای نظامی در ابتدای انقلاب و جنگل تحمیلی رد پای آمریکا مشخص است و فضا به گونه ای شد که دو قطب شوروی و آمریکا اختلافات خود را کنار گذاشتند و برای شکست انقلاب اسلامی به میدان آمدند.

حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه نیروهای دریایی سپاه در روز گذشته جانانه با نیروهای آمریکایی در خلیج فارس مقابله کردند و این اقدام آنها حرکت ارزشمندی بود، گفت: نیروی دریایی سپاه در برخورد با نیروهای آمریکایی کاری کارستان کردند و نیروهای آمریکایی نیز در دفاع از نفتکش با تمام سرشکستگی نتوانستند اقدامی کنند.

وی افزود: انسان های والا مقام و از خودگذشته مانند حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس در برابر جریان خطرناک در منطقه ایستادند و اجازه ندادند که اهداف شوم مستکبران محقق شود و این تاریخ عجیب و برگ های بسیار زرین این ملت رقم زده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: کیفیت مقابله و نو آن در برابر توطئه های آمریکا تغییر پیدا کرده است و آمریکا در سه جبهه مسائل فرهنگی و امور اعتقادی، جنگ اقتصادی  و هویت با ملت ایران مقابله می کند.

منتظری ابراز داشت: وظیفه داریم در سه جبهه ای که دشمن در فرا روی ملت ایران گشوده مقابله کنیم؛ امروز به تناسب اینکه در روز 13 آبان قرار داریم.

وی افزود: اگر امنیت نباشد در جامعه هیچ اقدامی نمی توانیم انجام دهیم و مهمترین عنصری است که در جامعه باید تلاش کنیم محقق شود.

دادستان کل کشور گفت: سند تحول در قوه قضائیه باید از سوی چه کسی اجرایی شود و در و دیوار قوه قضائیه که نمی تواند تحول ایجاد کند و انسان هایی که مسئولیت اجرای عدالت در جامعه هستند باید این تحولات را اجرایی کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.