1400-04-07 16:29
832
0
75193

وظیفه رسانه ها تبیین واقع بینانه مسائل روز است

رییس مجمع جهانی اهل بیت گفت: رسانه ها باید کمک کنند تا جمهوری اسلامی در مقابل قدرت خودخواه زور گو بایستد.

به گزارش گلستان ما، آیت الله عباسعلی اختری در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: در جریان ترور رهبری کسی فکر نمی کرد خواسته الهی چیست این یک لطف بزرگ از خداوند است که در آن شرایط و وضعیت رهبر معظم انقلاب برای جامعه ما سالم ماندند.

رییس مجمع جهانی اهل بیت خاطرنشان کرد: جنایت و حمله به کشورهای مختلف توسط آمریکایی باید برای همگان روشن شود چرا که باید از موضع خودمان دفاع کنیم.

وی افزود: دائم اطلاعیه می دهند ایران ناقض حقوق بشر است چون جاسوس اسراییلی را اعدام کرده اند، جنایت ها را آمریکایی ها انجام می دهند کسی صدایش در نمی آید.

آیت الله اختری با بیان اینکه اگر در افغانستان به اندازه سوزنی از کشور ما عبرت گرفته بودند هم دیگر را نمی کشتند، اذعان کرد: دولت دست نشانده این ها را خود آمریکایی ها درست کرده اند که باعث این شرایط در افغانستان شد.

رییس کمیته حمایت از مردم فلسطین یادآور شد: سازمان حقوق بشر حاضر نیستند بگویند آل سعود مردم یمن را می کشد و آن را محکوم کنند حتی یک محکوم کردن ساده نیز حاضر نیستند که انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه کجای این رفتارها حقوق بشر و آزادی و دموکراسی است، اضافه کرد: دروغ ها را باید افشا کرد دین اولین و آخرین منبعی است که برای انسان آزادی عدالت خواهی در جامعه است دفاع از حقوق انسان ها را اسلام برای همگان خواسته است.

آیت الله اختری با بیان اینکه وظیفه رسانه ها این است که مسائل را واقع بینانه تبیین کنند، تصریح کرد: رسانه ها باید کمک کنند تا جمهوری اسلامی در مقابل قدرت خودخواه زور گو بایستد.

رییس مجمع جهانی اهل بیت با بیان اینکه رفتارهای بین المللی و منطقه ای ایران باعث اخراج آمریکایی ها و اسراییلی ها از برخی کشورهای منطقه شد گفت: ثمرات مثبتی در این تحرکات بوده اما در حوزه مسائل تحریمی رفتارهای دشمنان به هیچ وجه صادقانه نبوده و نخواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.