1401-03-11 16:20
394
0
80286
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

وحدت باعث عزتمندی کشور می شود

منتظری گفت: وقتی صحبت از فرهنگ ایران اسلامی می‌شود باید بپذیریم فرهنگ ایران اسلامی اجزایی دارد و اجزای آن خرده فرهنگ‌ها به شمار می رود‌.

به گزارش گلستان ما؛ غلامرضا منتظری عصر امروز در شورای اداری استان اظهار کرد: وحدت در نگاه امام و رهبری یک شعار نیست و یک راهبرد برای عزت و سربلندی است.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: وقتی صحبت از فرهنگ ایران اسلامی می‌شود باید بپذیریم فرهنگ ایران اسلامی اجزایی دارد و اجزای آن خورده فرهنگ‌ها به شمار می رود‌

منتظری گفت: اگر دوست دارید پرچم ایران اسلامی به اهتزاز درآید باید زمینه رسوم سنت‌ها را فراهم کنیم و این مجموعه باعث عزتمندی می‌شود و وحدت در این بستر شکل می‌گیرد.

وی افزود: درست است که اقوام زیادی در ایران داریم ولی همه اقوام ما جزوی از قم ایرانی هستند و وحدت در لقای این قوم معنا دارد و باید نگران رخنه‌ها باشیم‌

این مقام مسئول گفت: سدی که استوار و محکم است وقتی دچار رخنه می‌شود آرام آرام فرو می‌ریزد و دشمن با شکل‌های مختلف دنبال این رخنه‌ها هستند.

این مقام مسیول ابراز داشت: انتظار داریم رئیس جمهور  در سفر به کشورهای اسلامی از ظرفیت دیپلماسی فرهنگی استفاده کنند، روابط ما با ترکمنستان رو به بهودی است.

وی به برگزاری کنفرانس‌های اسلامی در دیگر استان‌های کشور از جمله استان گلستان تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.