1401-05-12 14:48
607
0
81054
مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان عنوان کرد؛

26 پرواز به مقصد خارج از کشور از فرودگاه گرگان/ جایگاه سوخت کلاله در آستانه مناقصه

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان گفت: 26 پرواز خارجی از فرودگاه گرگان انجام شده و از این طریق یک هزار و 577 مسافر نیز جابه جا شده است.

علی متانت، مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان به مناسبت روز خبرنگار در هیئت تحریریه گلستان ما حضور یافت و به سوالات خبرنگاران این رسانه پاسخ داد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان ادامه داد: مجموعه گلستان ما در حوزه اطلاع رسانی کمک کار فرودگاه‌های استان گلستان بوده و از اینکه دغدغه ها و مشکلات ما را رصد می کنند قدردانی می کنیم.

متانت بیان کرد: با هماهنگی انجام شده یک هزار و 620 زائر عتبات و عالیات از فرودگاه گرگان به حج مشرف شدند و همچنین پرواز گرگان به آکتائو بالغ بر 15 ماه برقرار است.

وی افزود: پرواز گرگان-نجف نیز برقرار شده و بنا است هفتگی این پرواز را از فرودگاه گرگان شاهد باشیم.

این مقام مسئول افزود: سال گذشته ۱۸۰ هزا مسافر با سه هزار و 322 سورتی پرواز از فرودگاه گرگان  جابه جا شدند، 12 مقصد پروازی داریم و برخی از این مقاصد به صورت فصلی و با استقبال مسافران انجام می شود مثل پرواز کیش و قشم که در زمستان بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

متانت یادآور شد: همچنین 26 پرواز خارجی از فرودگاه گرگان انجام شده  و از این طریق یک هزار و  577 مسافر نیز جابه جا شده است.

وی گفت: در سفر رئیس جمهور به گلستان اداره کل فرودگاه یک درخواست داشتیم و آن احداث جایگاه سوخت رسانی کلاله بود که مصوبه سفر شد و اعتبار ۴۵ میلیارد  تومانی به آن اختصاص یافت و وزارت راه و شهرسازی و نفت به صورت مشارکتی بنا شد نسبت به این مهم اقدام کنند.

این مقام مسئول افزود:  با مقامات وزارت نفت  جلسه برگزار کردیم و در حال تهیه نقشه های ابنیه و سوخت هستیم ، تهیه نقشه های  ابنیه به اتمام برسد  مناقصه برگزار می شود و امید داریم در مدت حداکثر 18 ماه جایگاه سوخت کلاله به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.