1402-12-20 13:18
194
0
89114
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان خبر داد:

اجرای طرح «ضیافت الهی» و «آرامش بهاری» برای مسافران و روزه‌داران گلستانی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: با اجرای طرح «ضیافت الهی» و «آرامش بهاری» به استقبال ماه مبارک رمضان و ارائه خدمات به مسافران و مجاوران بقاع متبرکه می‌رویم.

 به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ حسین مهدیان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ضیافت الهی و طرح آرامش بهاری دو ویژه‌برنامه اوقاف است که به‌منظور ماه مبارک رمضان و ایام نوروز سال ۱۴۰۳ با هم تلفیق شده است و در قالب این طرح به مسافران و مجاوران بقاع متبرکه ارائه خدمت می‌شود.
 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با بیان اینکه ۴۶ بقعه متبرکه و امامزادگان سطح استان مجری طرح ضیافت الهی در سال ۱۴۰۳ هستند، ادامه داد: جز خوانی قرآن در امامزادگان عبدالله (ع) گرگان، یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس، امامزادگان محمد بن زید (ع) و محمد بن جعفر صادق (ع) و آق امام آزادشهر، امامزاده قاسم شهر دلند به‌صورت روزانه در ایام ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد.
 مهدیان بیان کرد: برنامه جز خوانی قرآن کریم در امامزاده عبدالله (ع) گرگان هر روز به‌صورت پخش زده از شبکه سیما با بهره‌گیری از قاریان برجسته استانی و کشوری صورت می‌گیرد.
 وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه ما در ایام ماه مبارک رمضان افطاری ساده است که این افطاری ساده را در بقاع شاخص و دارای ظرفیت صورت خواهد گرفت و سفره‌های افزاری برای زائران و مجاوران در امامزاده عبدالله (ع) گرگان، یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس، امامزادگان محمد بن زید (ع) و محمد بن جعفر صادق (ع) و آق امام آزادشهر، امامزاده قاسم شهر دلند و امامزاده عبدالله (ع) شهر کلاله پهن خواهد شد.
 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات ما در راستای ترویج فرهنگ امامزادگان اعزام مبلغین در راستای تبلیغ دین است از ظرفیت ۴۰ مبلغ اعزامی در این ایام استفاده شده که ۱۲ مبلغ از قم به استان اعزام شدند.
 مهدیان ابراز داشت: از ظرفیت این مبلغان در قالب خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه به‌منظور ارائه خدمات در قالب غرفه‌های پاسخ به مسائل شرعی، طرح شمیم خدمت، عفاف و حجاب و برنامه‌های شاد برای کودکان بهره خواهیم گرفت.
 وی افزود: بستر مناسب برای اسکان مسافران در ۶ بقعه استان گلستان وجود دارد و همچنین در دیگر بقاع متبرک نیز ظرفیت اسکان موقت وجود دارد و مجموعه هیئت‌امنا و خادمین ما آمادگی خدمت‌رسانی به مسافرین را دارد.
 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان یادآور شد: یکی دیگر از ویژه‌برنامه اصلی در لحظه سال‌تحویل بقاع سطح یک در نظر گرفته شده که همراه با سخنرانی و مولودی‌خوانی است.
 انتهای خبر/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.