1400-05-12 09:01
438
0
75598
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

از آماده سازی هتل ورزش برای بیماران سرپایی تا برگزاری آخرین جلسه شورای اداری بدون حضور استاندار

از برطرف شدن کمبود انسولین تا برگزاری آخرین جلسه شورای اداری بدون حضور استاندار از جمله اخبار مهم یکشنبه یازدهم مردادماه در گلستان بود.

پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید:

***آخرین جلسه شورای اداری استان گلستان در آخرین روز دولت تدبیر و امید دراستانداری گلستان به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور رئیس جمهور و وزرا و معاونان دولت تدبیر و امید، همزمان در استان‌ها برگزار شد.

***رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه برنامه دادگستری حمایت قاطع از نیروی انتظامی برای تامین امنیت بهتر و پایدار در گلستان است، از تشکیل شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده اخلال‌گران نظم و امنیت در استان خبر داد.

***مدیرکل دفتر پیشگیری ستاد ملی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تأکید بر تقویت نظارت‌ها در قالب سامانه‌های مختلف گفت: محصولات استراتژیک کشاورزی باید حتما در داخل کشور مصرف شده و جلوی خروج بی رویه آنها گرفته شود.

*** با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان های گلستان مرکز تزریق سرپایی رمدسیویر در گرگان راه اندازی شد.

*** شهردار گرگان گفت: شهرداری با توجه به اهمیت فضاسازی مناسب شهری در محرم، سیاه پوشی میادین و مسیرهای اصلی شهر گرگان را به صورت ویژه در دستور کار دارد.

*** با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان های گلستان مرکز تزریق سرپایی رمدسیویر در گرگان راه اندازی شد.

*** معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان از افزایش قیمت نان در هفته آتی خبرداد.

*** سال‌هاست که کشورهای مختلف برای رفع مشکل کم آبی برنامه‎هایی همچون شیرین کردن آب و استفاده از پساب فاضلاب در چرخه صنعت و کشاورزی را در دستور کار خود قرار داده‎اند و البته تا میزان زیادی هم موفق بوده‎اند به گفته کارشناسان این روش‎ها می‎تواند چاره و درمان بحران آب در کشور و گلستان باشد.

*** مدیر امور آب و فاضلاب گرگان گفت: تاکنون ۴۰ درصد شبکه‌های جمع‌آوری شبکه فاضلاب مرکز استان مه‌پاشی شد.

*** معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از لغو ۲۲ مورد تور غیرمجاز گردشگری در استان از ابتدای سال جاری تاکنون با همکاری نهادهای مربوطه خبر داد.

***کارنامه دولت روحانی در استان گلستان پُر از وعده‌های نافرجام است، از احیای پنبه و نجات خلیج گرگان گرفته تا اجرای طرح گردشگری آشوراده؛ تقریبا همه آن چه دولت در این ۸ سال به گلستانی‌ها وعده داد، همچنان بر روی کاغذ مانده است.

*** معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از برطرف شدن کمبود انسولین در استان خبرداد.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.