1402-06-26 17:30
349
0
86491
 فرماندار مراوه‌تپه:

متقاضیان مسکن ملی در مراوه‌تپه، ثبت‌نام کنند

 فرماندار مراوه‌تپه گفت: در حال آماده‌سازی و برنامه‌ریزی مقدمات ساخت مسکن ملی در شهرستان مراوه‌تپه هستیم و متقاضیان می توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

 لقمان قربانی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما، گفت: شهرستان مراوه‌تپه با توجه به پیشرفت خود و افزایش جمعیت آن، نیازمند توجه جدی در حوزه مسکن بود که به‌واسطه آن از خروج جمعیت به شهرهای هم‌جوار جلوگیری و به‌تبع آن، از ظرفیت جوانان این شهرستان بیشترین بهره‌برداری را داشته باشیم.

 وی افزود: شهرستان مراوه‌تپه نیز با روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم، همانند دیگر شهرستان‌های استان اقدامات بهره‌مندی مردم از این طرح ملی را انجام داده است تا به‌واسطه آن بخشی از دغدغه‌های مردم و بخصوص جوانان در حوزه مسکن مرتفع شود.

 فرماندار شهرستان مراوه‌تپه تأکید کرد: این شهرستان در دو بخش مرکزی و گلیداغ ظرفیت ساخت مسکن ملی را دارد و در حال حاضر در سامانه ملی راه و شهرسازی نیز متقاضیان دریافت مسکن ملی می‌توانند با توجه به محل سکونت و شرایط اعلامی، اقدام به انتخاب بخش مرکزی و بخش گلیداغ کنند.

 لقمان قربانی با تأکید بر مصمم بودن دولت در راستای محقق شدن پروژه مسکن ملی در کشور بخصوص در شهرها و مناطق محروم، گفت: در حال آماده‌سازی و برنامه‌ریزی مقدمات ساخت مسکن ملی در شهرستان مراوه‌تپه هستیم.

 فرماندار مراوه‌تپه در پایان گفت: خوشبختانه در راستای یاد شده، هماهنگی و همکاری مسئولین و ادارات ذی‌ربط قابل قبول است و نوید آن را می‌دهد که یکی از شهرستان‌های پیشتاز در این حوزه باشیم.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.