1402-06-21 09:51
638
0
86427
فرماندار کلاله خبر داد:

 توزیع 102 تن آرد مازاد به خبازی‌های دوگانه‌سوز

فرماندار کلاله گفت: 102 تن آرد مازاد در بین خبازی‌های منظم و دوگانه‌سوز کلاله توزیع شد.

فرهاد شیبک در گفتگو با خبرنگار گلستان ما، با بیان آخرین وضعیت خبازی‌های شهرستان و با تأکید بر لزوم بازرسی‌های مکرر، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، میزان ۱۰۲ تن و ۴۴۰ کیلوگرم آرد یارانه‌ای مازاد در بین خبازان با عملکرد منظم و دوگانه‌سوز شهری و روستایی کلاله توزیع شد.

 وی با بیان اینکه ۶۲ درصد خبازان شهرستان به سیستم دوگانه‌سوز مجهز هستند؛ گفت: خبازانی که به سیستم دوگانه‌سوز مجهز بوده و یا اینکه مجهز شوند؛ با افزایش آرد مازاد به سهمیه آنان، مورد تشویق کارگروه آرد و نان شهرستان قرار می‌گیرند.

 فرماندار کلاله اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۱۲۸ فقره پرونده برای خبازان متخلف کلاله تشکیل شد که تعداد ۱۲ پرونده در دست بررسی و ۱۱۶ فقره پرونده مختومه و به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۱۳۷ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال جریمه محکوم شدند.

 شیبک حفظ سلامت مردم را مهم‌ترین اولویت خود عنوان کرد و تأکید کرد: در این راستا با هیچ‌کسی تعارف نداریم و با متخلفان حوزه آرد و نان که به هر نحوی باعث به‌خطرافتادن سلامت مردم می‌شوند و یا موجب اجحاف حقوق شهروندان شوند به جد برخورد می‌کنیم.

گفتنی است؛ پیش از این برخی از خبازی‌ها با خارج‌کردن آرد دولتی از چرخه تولید نان در نانوایی‌های دولتی، با فروش آرد با قیمت بالاتر و به‌صورت آزاد، با ایجاد بازار سیاه در این حوزه، باعث کاهش پخت نان و به‌تبع آن، افرایش صف‌ها و افزایش نارضایتی مردم شدند که با اقدامات پیشگیرانه دولت اعم از افزایش بازرسی‌ها، اختصاص کارت‌خوان پردازه هوشمند و در برخی موارد نصب دوربین مداربسته، تا حدودی مانع تخلفات یاد شده، شد.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.