1400-12-13 17:54
624
0
78953

حفر ۱۰چاه آبی برای کاهش تنش آبی در تابستان گرگان/۳۵۰لیتر آب بر مدار گرگان آبی گرگان افزوده می شود

مدیرعامل آب منطقه ای گلستان گفت: با همکاری آب و فاضلاب گلستان بنا داریم تا تابستان با حفر ۱۰ حلقه چاه برای گرگان و قرارداد با چاه های کشاورزی در اطراف مرکز استان حدود ۳۵۰لیتر بر ثانیه به مدار آبی گرگان اضافه کنیم.

به گزارش گلستان ما، صبح امروز وزیر نیرو در بازیدهای میدانی خود در محل پروژه مخزن ۲۰هزار متر مکعبی به همراه نمایندگان مجلس و دستگاه های اجرایی حاضر شد.

سید محسن حسینی در گزارشی به وزیر نیرو در خصوص آخرین وضعیت آبی شهرستان گرگان اظهار کرد: تعدادی چاه در مسیرهای شصت کلا، سیاه تلو داریم که احداث شده است.

مدیرعامل آب منطقه ای گلستان با بیان اینکه در کنار احداث مخزن ۲۰هزار متر مکعبی در گرمابدشت تعدادی حلقه چاه در فاضل آباد حفر خواهد شد، خاطرنشان کرد:  
۷۶ حلقه چاه آب در گرگان داریم ۶۹ چاه احداث شده و ۳حلقه در حال تجهیز است که با افزوده شدن همه این موارد جمع مخازن گرگان به ۱۲۳هزار متر مکعب می رسد که می تواند به تنظیم آبرسانی در شرکت آب و فاضلاب کمک شایانی نماید.

وی افزود: با همکاری آب و فاضلاب گلستان بنا داریم تا تابستان با حفر ۱۰ حلقه چاه برای گرگان و قرارداد با چاه های کشاورزی در اطراف مرکز استان حدود ۳۵۰لیتر بر ثانیه به مدار آبی گرگان اضافه کنیم.

حسینی گفت: با اضافه شدن مدار آبی گرگان خط انتقال آب به گرگان به طول ۱۱کیلومتز طراحی شده که برای استملاک و تجهیز حدود ۳۰میلیارد تومان اعتبار نیازمندیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.