1401-07-20 10:56
465
0
81829
رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر گرگان مطرح کرد؛

ساخت المان دیوار دفاعی گرگان/ طرح کمیسیون گردشگری برای اشنایی شهروندان گرگان با جاذبه‌های گردشگری

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر گرگان گفت: ساخت دیوار دفاعی گرگان به عنوان یک المان در محور شرق گرگان و راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی در امیرامجد گرگان در دستور کار کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر گرگان قرار دارد.

علی اکبر بصیرنیا در گفتگو با گلستان ما گفت: در سی و پنجمین جلسه کمیسیون گردشگری موضوعات متنوعی از جمله جانمایی پارک مسافر در یکی از محورهای ورودی  شرق گرگان و محور جنوب گرگان در محور ناهارخوران در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر گرگان  ادامه داد: ساخت دیوار دفاعی گرگان به عنوان یک المان در محور شرق گرگان و راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی در امیرامجد گرگان از دیگر موضوعاتی است که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

بصیرنیا تاکید کرد: یکی از مشکلات در شهر گرگان زیرساخت گردشگری و المان گردشگری نداریم که مسافر و گردشگر وارد شهر گرگان می شود بتوانیم از این خدمات استفاده کند و متاسفانه نتوانستیم المان سازی گردشگری را در گرگان ایجاد کنیم.

وی افزود: اقدامات خوبی در طول این سال ها از جمله شهربازی و بازار موزه هفت شهر و ویستاتوس موسسه ملل  در کمربندی انجام می شود که می تواند به ماندگاری مسافر کمک کند و درصد افزایش ماندگاری مسافران و  به دنبال توسعه اقتصاد شهری را در گرگان متحول کنیم.

این مقام مسئول یادآور شد: در راستای بحث فرهنگ گردشگری دوره آموزشی برای رانندگان تاکسی در نظر گرفته شده است.

بصیرنیا متذکر شد: متوجه شدیم بسیاری از مردم گرگان با تاریخ گردشگری آشنا نیستند و اگر گردشگری به گرگان مراجعه می کنند نمی داند مسافر خود را به کجا ببریم و درصدد هستیم که مردم گرگان را با جاذبه گردشگری آشنا کنیم و لذا یک روز را در هفته به عنوان روز گردشگری در نظر گرفته می شود و یک دستگاه اتوبوس را برای معرفی جاذبه گردشگری در اختیار شهروندان قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.