1400-07-24 05:21
935
0
76549
با تداوم واکسیناسیون؛

شیب تند کاهش کرونا در گلستان/ نقشه کرونایی گلستان زرد-آبی شد

با تداوم روند واکسیناسیون در استان گلستان نقشه کرونایی این خطه شمالی به رنگ زرد و آبی درآمده است و خوشبختانه هیچکدام از مناطق گلستان قرمز و نارنجی نیست.

به گزارش گلستان ما، روند خوب واکسیناسیون در سراسر استان گلستان سبب شد شاهد روند شیب تند کاهش کرونا در این استان باشیم و نقشه جغرافیایی گلستان با رنگ‌های زرد و آبی حرکت را به زودی به سمت سفید شدن و بیرون راندن این ویروس منحوس آغاز کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به روند کاهشی شیوع کرونا در استان گفت: ۱۸۶بیمار کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به روز قبل ۷ نفر کمتر است.

عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه روند کاهشی کرونا نباید باعث کمرنگ شدن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی شود، افزود: از ۱۸۶ بیمار مبتلا به کرونا در استان تعداد ۳۷ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه و ۹ بیمار از طریق ونتیلاتور نفس می‌کشند.

وی با اشاره به آخرین رنگ بندی رسمی شهرستان‌های کشور بیان کرد: شهرهای گمیشان، کردکوی، رامیان، ترکمن و آزادشهر در وضعیت آبی و مابقی شهرستان‌های استان در شرایط زرد کرونایی هستند.

روند نوبت اول و دوم واکسیناسیون در استان گلستان فراتر از یک میلیون و 500 هزار دز رسیده است، دانش آموزان گلستانی نیز برای پیشگیری از ویروس کرونا واکسینه شدند و استقبال آنها بسیار خوب بوده است به طوری که نیمی از آنها در برابر کرونا واکسن دریافت کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.