1401-12-14 17:19
395
0
83900
فرماندار گنبدکاووس:

علت حادثه امروز مدارس در دست بررسی است

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: علت حادثه امروز صبح در برخی از مدارس گنبدکاووس در دست بررسی بوده و با عامل و یا عوامل آن قاطع برخورد خواهد شد.

به گزارش گلستان ما؛ صبح امروز تعدادی از دانش آموزان گنبدی در برخی از مدارس با علائم شبیه مسمومیت مانند حالت تهوع و غیره روبرو شدند که طبق گزارشات مدیران، نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه حاضر و به مداوا پرداختند.

وی تصریح کرد: بسیاری از دانش آموزان با دیدن آمبولانس و علائم مسمومیت در همکلاسی های خود دچار استرس و اضطراب شده و افت فشار پیدا کردند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: تعدادی از دانش آموزان در همان محل مدرسه و یا سرپایی در مراکز درمانی مداوا و مرخص شده و 3 نفر در مراکز درمانی بستری هستند که بزودی مرخص می شوند.

وی افزود: حال  عمومی همه دانش آموزان مساعد بوده و برای هیچ یک از دانش آموزان مشکل خاصی بوجود نیامده است.

دهرویه بیان کرد: از رسانه ها و فعالان فضای مجازی انتظار داریم در چنین شرایطی، فضا را ملتهب نکرده و با انتشار  اخبار کذب که صحت ندارند و فقط باعث نگرانی مردم می شود، سبب نگرانی خانواده ها نشوند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: همه دانش آموزان مانند فرزندان ما بوده و سلامتی آنها خط قرمز ما است ولی آموزش آنها ادامه دارد و ما بر مدارس شهرستان نظارت خواهیم داشت.

وی بیان کرد: علت حادثه در دست بررسی بوده و با عاملین حادثه برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.