1400-02-27 22:59
767
0
74637
معاون برنامه ریزی آب و فاضلاب استان گلستان؛

نیازمند رایزنی نمایندگان گلستان در سطح ملی هستیم/ بحران آبی در گلستان جدی است

معاون برنامه ریزی آب و فاضلاب استان گلستان گفت: خوشبختانه با ورود جدی نمایندگان استان گلستان و نگاه ویژه دولت به استان گلستان، اعتباری بالغ بر ۶۳۱ میلیارد تومان در حوزه آبی این استان در کمیسیون تلفیق بودجه لحاظ شده است که تخصیص آن کمک شایانی به مردم این استان خواهد کرد.

به گزارش گلستان ما؛ دنی کوه در نشست با اصحاب رسانه شهرستان کلاله با بیان اینکه تابستان بسیار سختی در تامین آب شرب خواهیم داشت؛ گفت: این موضوع می طلبد که مردم در صرفه جویی آب همراهی لازم را داشته باشند تا با بحران شدید آبی روبرو نشویم.

وی افزود: خوشبختانه با ورود جدی نمایندگان استان گلستان و نگاه ویژه دولت به استان گلستان، اعتباری بالغ بر ۶۳۱ میلیارد تومان در حوزه آبی این استان در کمیسیون تلفیق بودجه لحاظ شده است که تخصیص آن کمک شایانی به مردم این استان خواهد کرد.

معاون برنامه ریزی آب و فاضلاب استان گلستان تاکید کرد: تخصیص این میزان اعتبار، مستلزم پیگیری جدی و مستمر نمایندگان استان گلستان است و با تخصیص آن شاهد پیشرفت زیادی در حوزه شبکه آب رسانی در استان گلستان خواهیم بود.

دنی کوه تاکید کرد: اعتبارات با توجه به میزان محرومیت شهرستان ها درنظر گرفته می شود تا به این وسیله سهم تمام استان از شبکه آب رسانی و نعمت آب بصورت عدالت محور باشد.

وی گفت: رسانه در آگاهی رسانی به مردم و جدی بودن بحران آبی در گلستان و همچنین فرهنگ سازی مصرف آب در جامعه هدف، بسیار تاثیرگذار است؛ لذا می طلبد در این شرایط نیز رسانه یاری رسان ما برای گذر از این بحران آبی باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.