1402-07-12 15:07
896
0
86754
فرمانده انتظامی شهرستان کلاله:

نیروی انتظامی حافظ امنیت است

فرمانده نیروی انتظامی کلاله گفت: در ایجاد امنیت بیش از ۳۶ دستگاه و نهاد دخیل هستند.

به گزارش گلستان ما، سیدخلیل هاشمی پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی که به مناسبت هفته انتظامی انجام شد؛ گفت: در هفته نیروی انتظامی امسال، تبیین شعار هفته نیروی انتظامی که شهروند قانون‌مدار و پلیس خدمتگزار است؛ در دستور کار پلیس است.

وی در راستای تحقق شعار سال به بخشی از وظایف مردم پرداخت و گفت: پایبندی مردم به نظم و قواعد اجتماعی، نظم را به وجود می‌آورد و تخطی از آن آشفتگی را به وجود می‌آورد و مسلماً، استمرار ناهنجاری به هنجار تبدیل می‌شود و باید در راستای جلوگیری از عادی‌شدن ناهنجاری‌ها، اقدامات مثمرثمری انجام شود.

هاشمی افزود: اگر مردم در راستای رعایت قواعد اجتماعی مشارکت داشته باشند؛ جامعه قانونمندی حاصل می‌شود و با پیاده‌سازی گفتمان، نظم در جامعه شکل می‌گیرد.

فرمانده انتظامی کلاله ادامه داد: پلیس به‌عنوان مجاهدان فی‌سبیل‌الله، باید در تراز انقلاب اسلامی می‌تواند به‌عنوان پلیس خدمتگزار باشد و برخورد پلیس ایران با شهروندان با برخورد پلیس دیگر کشورها، فرق می‌کند و پلیس جمهوری اسلامی ایران بر اساس موازین دینی و انقلاب اسلامی اقدام می‌کند و خدمت پلیس به مردم فراتر از جنبه‌های مادی است.

وی تأکید کرد: در ایجاد امنیت بیش از ۳۶ دستگاه و نهاد دخیل هستند و در این راستا حفظ امنیت ایجاد شده توسط دیگر دستگاه‌ها و نهادها، توسط نیروی انتظامی انجام می‌گیرد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.